Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:41:37 GMT

قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه ۲۰ هزار تومان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۳۶۹۷

قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه ۲۰ هزار تومان اعلام شد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان هرکیلو زولبیا و بامیه در جه یک در واحدهای صنفی قنادی به قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان اذربایجان شرقی، «حسین نجاتی» در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: بر اساس تصمیم اعضای ستاد تنظیم بازار استان، شکر مورد نیاز بخش خانوار و صنوف از جمله قنادان با همکاری اتاقهای اصناف و اتحادیه های صنفی مرتبط توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: این روند در شهرستانها و مناطق روستایی با مدیریت فرمانداران و همکاری اتاقهای اصناف شهرستانها انجام خواهد شد.

نجاتی با اشاره به اینکه در تامین شکر مورد نیاز واحدهای تولیدی صنعتی مشکلی نداریم، ادامه داد: شیوه نامه توزیع شکر با همکاری انجمن صنایع غذایی استان تدوین شده و معاونت نظارت و بازرسی سازمان بر نحوه توزیع آن در واحدهای تولیدی صنایع غذایی و قندریزی نظارت دارد.

وی همچنین در جلسه کمیسیون نظارت شهرستان تبریز ابراز امیدواری کرد؛ فضای معنوی و آرام بخش این ماه همراه با تعامل و هماهنگی صنوف مختلف برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان باشد.

وی گفت: این روزها همه باید تلاش کنیم تا در سریعترین زمان ممکن و به بهترین شکل اقلام مورد نیاز شهروندان از جمله اقلام پروتئینی و دیگر کالاهای مخصوص به این ماه را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

نجاتی از هیات مدیریه اتاق اصناف تبریز خواست ضمن برگزاری جلسات مشترک با روسای اتحادیه های صنفی نسبت به تبیین وضعیت اقتصادی کشورو دیگر موضوعات مطرح در سطح جامعه اقدام کنیم.

وی مسولیت حفظ جایگاه و شان شیرینی تبریز را بر عهده اتحادیه قنادان دانست و افزود: تولید و عرضه با کیفیت زولبیا و بامیه با قیمت مصوب در طول ماه مبارک رمضان مورد انتظار است و هرگونه کم کاری در این زمینه قابل قبول نیست.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مراسم افتتاحیه مجلس ماه مبارک رمضان رمضان مسجد خبرگزاری شبستان رادیو ترتیل برنامه های ماه رمضان کارگاه پخت زولبیا بامیه قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی

سهیل شاهین رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر، شرکت هیات را در نشست‌های بین‌المللی و نشست‌های سازمان همکاری اسلامی مهم عنوان ‌کرده است.

وی گفت برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موفق طالبان، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

این در حالی‌ست که پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی با نام «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» امروز (شنبه) در گامبیا آغاز شده قرار است فردا نیز ادامه داشته باشد.

در این نشست در کنار سایر موضوعات درباره اوضاع افغانستان نیز بحث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • بریتانیا بر لبه پرتگاه اقتصادی
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است