Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی دهداری پور سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: با پیروزی مقابل نساجی مازندران صاحب چهارمین پیروزی متوالی خود شدیم و این نتیجه در تاریخ باشگاه بی سابقه است و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان با روحیه ای عالی برای مصاف با استقلال آماده شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به دنبال کسب رتبه قابل قبول در پایان لیگ هستیم و تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد.

او در مورد آینده پائولو سرخیو سرمربی این تیم گفت: حضور  سرخیو روی نیمکت فصل آینده تیم بستگی به نظر مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه دارد . با توجه به شرایط قراردادی که او دارد هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

دهداری پور درباره محرومیت وفا هخامنش مدافع صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل استقلال گفت: ما همواره به تصمیمات داوران احترام می گذاریم اما صحنه اخراج هخامنش کاملا سختگیرانه بود و چون مهاجم حریف در موقعیت تک - تک نبود از نظر من اخراج درست نبود.

او در پایان ضمن قدردانی از مردم شهر آبادان و بخصوص طرفداران این تیم، اشاره کرد: رایزنی هایی قرار است با کانون هواداران صورت  بگیرد تا برای طرفداران تیم تمهیداتی همچون بازی با نفت مسجدسلیمان در نظر گرفته شود و در صورت تایید ابلاغ خواهد شد‌.

۲ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان در هفته بیست نهم لیگ برتر فوتبال ایران شنبه ۱۳۹۸/۲/۲۱ از ساعت ۲۱ به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان یک

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(28)

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران یک

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل: منصور باقری(4)

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد