Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:36:34 GMT

رئیس هیئت فوتبال قم استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۳۷۷۴

رئیس هیئت فوتبال قم استعفا کرد

رئیس هیئت فوتبال استان قم از سمت جدید خود استعفا کرد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم که تنها نماینده استان فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور است، حواشی بسیار زیادی را اطراف خود شاهد است.

پس از رفع چالش مالکیت رسول قلی زاده انتصابات پرحرف و حدیثی را درباره اعضای هیئت‌مدیره باشگاه داشت چراکه با انتصاب کریم بهرامی به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره هجمه بسیار زیادی به وی وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که این روزها بهرامی چهره مقبول و محبوبی بین اهالی ورزش ندارد انتصاب وی سبب شد تا رسانه‌های استان موج انتقادات شدیدی را روانه این باشگاه کنند.

شب گذشته باشگاه سوهان محمد سیما با انتشار خبری اعلام کرد، کریم بهرامی از ریاست هیئت‌مدیره باشگاه  محمد سیما استعفا  کرد که علت این کناره‌گیری مصلحت‌اندیشی و کمک به فوتسال قم است.

پرونده لیگ‌های استانی فوتبال قم تا پایان سال بسته می‌شودصبا از پهنه فوتبال ایران محو شد؛ ضربه غیبت تیم‌های فوتبال قم در لیگ‌های کشوروقتی فوتبال قم برای سایر تیم‌ها زنگ تفریح می‌شود؛ 20 گل خورده تنها در سه بازی

همچنین مدیرعامل این تیم گفت: طی 48 ساعت آینده عضو جدید هیئت‌مدیره باشگاه و نیز ریاست جدید هیئت‌مدیره را انتخاب و معرفی خواهیم کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است در سفر تاج به قم که فردا به منظور برگزاری مجمع سالانه هیئت فوتبال رقم خواهد خورد، کریم بهرامی از سمت خود عزل خواهد شد.

اما نکته قابل‌توجه پس استعفا بهرامی، حضور وحید نائینی در تیم است چراکه وی در چند سال اخیر رفیق گرمابه و گلستان بهرامی بوده است.

بعید نیست با رفتن بهرامی، نائینی نیز از جمع سوهانی‌ها جدا شود و مجدداً به سراغ تیم فوتبال لیگ یکی امید صبا برود.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید