Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@08:22:30 GMT

استیلی: خداحافظی با کرانچار در فضایی دوستانه خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۳۷۹۲

به گزارش پارس نیوز، 

حمید استیلی در مورد قطع همکاری با زلاتکو کرانچار،‌گفت:‌ خود من معرف زلاتکو کرانچار به فدراسیون فوتبال بودم و با تمام وجود هم از او حمایت کردم. خوشبختانه با کمک فدراسیون فوتبال بهترین امکانات و شرایط برای تیم امید فراهم شد. بازی‌ها و اردوهای آماده‌سازی بسیار خوبی انجام دادیم. با این وجود به دلیل شرایط خاصی که در موقعیت فعلی وجود دارد‌، مشکلات ارزی موجود و همچنین بعضی مسائل و نقطه نظراتی که در کمیته فنی مطرح شد تصمیماتی در خصوص ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم امید اتخاذ شد که امیدوارم منجر به موفقیت و سربلندی تیم امید کشورمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم امید در پایان اظهار داشت: فدراسیون فوتبال قدردان زحمات و تلاش‌های آقای کرانچار است و این قطع همکاری با توافق دوجانبه و به شکل کاملا دوستانه صورت می‌گیرد. من هم به شخصه برای ایشان در هر جایی که فعالیت می‌کنند آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مشکلات ایران بازی فدراسیون فوتبال فوتبال مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل