Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@04:52:01 GMT

حفظ اشتغال و تولید اولویت نخست خراسان جنوبی است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۴۲۵۶

حفظ اشتغال و تولید اولویت نخست خراسان جنوبی است

عابدی گفت: تثبیت و حفظ اشتغال و فعالیت واحدهای تولیدی جزو اولویت نخست در حوزه اقتصادی خراسان جنوبی است که باید با برنامه ریزی دقیق این مهم محقق شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، «مشیرالحق عابدی» امروز (15 اردیبهشت) در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: استفاده بهینه از محصولات و تولیدات استان به جای خام فروشی به منظور ایجاد ارزش افزوده و درآمد بیشتر از طریق فرآوری آن در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات طرح های نیمه تمام و واحدهای تولیدی مشکل دار از جمله اولویت های حوزه اقتصادی است، گفت: همچنین دخیل کردن سازمان های سرمایه گذار از جمله ایمیدرو، ایدرو، بنیاد برکت، شستا، بنیاد مستضعفان و آستان قدس از دیگر اولویت های اقتصادی استان است.

 

عابدی با تاکید بر اهمیت معرفی مناسب ظرفیت ها و پتانسیل های استان برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی، ادامه داد: باید از ظرفیت و توان پارک های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان استفاده شود.

 

وی با اشاره به تلاش برای فعال کردن تمامی بازارچه های مشترک مرزی  در استان، عنوان کرد: نظارت دقیق و مستمر بر وضعیت بازار از دیگر اولویت های اقتصادی استان در سال جاری خواهد بود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: استفاده درست و به هنگام از اسناد بالادستی در توسعه سرمایه گذاری و رونق تولید بسیار موثر است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

عابدی تاکید کرد:  تثبیت و حفظ اشتغال و فعالیت واحدهای تولیدی جزو اولویت نخست در حوزه اقتصادی است که باید با برنامه ریزی دقیق این مهم محقق شود.

 

گفتنی است در نشست شورای اداری محمد حسینی به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، ناصر خوش‌خبر به عنوان معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری، سیدکمال الدین میرجعفریان به عنوان معاونت هماهنگی امور عمرانی معرفی شدند و مشیرالحق عابدی در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی ابقا شد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مرحله کشوری روز معلم مجلس ماه رمضان کانون های فرهنگی هنری مساجد ماه مبارک رمضان مراسم اختتامیه مراسم افتتاحیه حفظ اشتغال معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی شورای اداری تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

هزار میلیارد خسارت در روزنامه آوای خراسان جنوبی و برج ۲۱۹ متری در انتظار تصمیم شورا در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران