Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرعامل سازمان بازنشستگي شهرداري تهران از افزايش کمک هزينه ازدواج فرزندان بازنشستگان به 20 ميليون تومان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، نادمي در ششمين همايش پياده روي خانوادگي بازنشستگان شهرداري تهران که با حضور شهردار تهران صبح امروز در محل درياچه خليج فارس برگزار شد، گفت: در سال 1397 از يکسو عليرغم تورمي که ايجاد شده بود و مشکلاتي که در تأمين خواروبار براي سبد کالايي بازنشستگان وجود داشت و از سوي ديگر بودجه سازمان بازنشستگي شهرداري تهران تنها 10 درصد رشد داشت، موفق شديم با تلاش گسترده همکاران‌مان در اين سازمان ، سبد کالايي بازنشستگان را بدون کاهش کيفي و کمي همانند سال‌هاي قبل تأمين کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: سال گذشته مجموعه سبد کالايي که به بازنشستگان شهرداري تهران اهدا شد حدود يک ميليون و 700 هزار تومان هزينه در بر داشت که اگر عنايت ويژه شهردار تهران نبود قطعاً تأمين اين سبد کالايي غيرممکن بود.
وي ادامه داد: در سال 97 در قالب خدمات سفر تعداد زيادي از بازنشستگان به شهرهاي زيارتي سفر کردند و تعداد زيادي نيز با اخذ تخفيف 50 درصد از خدمات رفاهي و گردشگري در شهرهاي مختلف بهره بردند. همچنين در سال گذشته توانستيم پنجمين دوره المپياد ورزشي ويژه بازنشستگان شهرداري تهران را برگزار کنيم و انشالله در پاييز امسال ششمين دوره را با شرکت فعال بازنشستگان و گستردگي تنوع رشته‌هاي ورزشي برگزار خواهيم کرد.
مديرعامل سازمان بازنشستگي شهرداري تهران تلاش براي کوچک سازي و سودآور کردن شرکت‌هاي تابعه شهرداري تهران را يکي ديگر از دستور کارهاي اين سازمان براي سال‌هاي آينده خواند و افزود: قطعاً در حوزه خدمات ورزشي با تعاملي که با سازمان ورزش شهرداري تهران ايجاد شده تلاش خواهيم کرد خدمات مناسب‌تري به مجموعه بازنشستگان شهرداري تهران ارائه کنيم. در شش ماهه نخست سال جاري نخستين مجموعه ورزشي ويژه بازنشستگان شهرداري تهران افتتاح خواهد شد.
وي تاکيد کرد: براي سال جاري به سمت افزايش ارائه خدمات رفاهي غير حضوري براي بازنشستگان شهرداري تهران حرکت خواهيم کرد و خدماتي همچون صدور دفترچه بيمه درماني، درخواست سفر و … به صورت غير حضوري ارائه خواهد شد. همچنين مبلغ تسهيلات ارائه شده به بازنشستگان در سال جاري از پنج ميليون تومان به 10 ميليون تومان و همچنين کمک هزينه ازدواج فرزندان به 20 ميليون تومان افزايش پيدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزايش هزينه ازدواج بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز