Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@03:19:00 GMT

مسابقات قرآن فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۴۹۸۱

مسابقات قرآن فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت

هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات در پنج رشته شامل قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ 10 جزء، نهج البلاغه و الگوی برتر تدریس احکام در 2 بخش مردان و زنان برگزار شد.
وی افزود: 150 معلم از شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات حضور داشتند و به مدت سه روز با یکدیگر رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رشته نهج البلاغه مردان محمدطاهر موسویان از چرام اول شد، موسی ارسلان نژاد از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و مصطفی نیک نژاد از چاروسا به مقام سوم دست یافت.
زارع پور عنوان کرد: در رشته نهج البلاغه زنان پریسا فضلی زاده از چرام اول شد، سیمین گندمکار از چرام عنوان دوم را کسب کرد و آفتاب غلامی از آموزش و پرورش عشایر به مقام سوم دست یافت.
وی ابراز داشت: در رشته روش تدریس احکام مردان ایمان قنبری از چاروسا اول شد، ابوطالب مطهری از چاروسا عنوان دوم را کسب کرد و سید مسعود وفاخواه از چرام به مقام سوم دست یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رشته روش تدریس احکام زنان لیلا موسوی طلب از سی سخت اول شد، زینب اسلامی از چرام عنوان دوم را کسب کرد و شیرین چک نژاد از بهمئی به مقام سوم دست یافت.
زارع پور اظهار داشت: در رشته قرائت تحقیق مردان حسین پورحسینی از چرام اول شد، حامد نجاتی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و محمود اسماعیلی از لنده به مقام سوم دست یافت.
وی افزود: در رشته قرائت تحقیق زنان سکینه سجودیان از گچساران اول شد، فرشته طاووسی از یاسوج عنوان دوم را کسب کرد و مریم نعمت پور از یاسوج به مقام سوم دست یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رشته حفظ 10 جزء مردان هوشنگ رازی پور از دیشموک اول شد و هیچ شرکت کننده ای عناوین دوم و سوم را کسب نکرد.
زارع پور عنوان کرد: در رشته حفظ 10 جزء زنان صدیقه دیورخش از یاسوج اول شد، کبری زمانی از باشت عنوان دوم را کسب کرد و زینب قربانی از سی سخت به مقام سوم دست یافت.
وی ابراز داشت: در رشته حفظ کل مردان هیچ شرکت کننده ای عناوین اول تا سوم را کسب نکرد.
زارع پور گفت: در رشته حفظ کل زنان ناهید اژدری از یاسوج اول شد و هیچ شرکت کننده ای عناوین دوم و سوم را کسب نکرد.
7535/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 زنان قرآن کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش مردان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد