Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آستارا گفت: در راستای رفع مشکل کمبود آب کشاورزی، آب‌بندان‌های شهرستان مرزی آستارا لایروبی و مرمت می‌شود. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آستارا، حسن رستم‌زاد ظهر امروز در جمع برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان گیلان اظهار داشت: حضور مدیران کل در شهرستان‌های استان باعث دلگرمی و امیدواری مردم شریف گیلان به خادمان خود می‌شوند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان مرزی آستارا با قدردانی از حضور جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در این شهرستان خاطرنشان کرد: مدیران کل برای بررسی مشکلات اولویت‌دار و رفع آنها در این شهرستان حضور دارند.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بایستی مشکلات حوزه خود را پیگیری و رفع کنند افزود: در این جلسات مشکلات مردم و طرح‌های اجرایی که در راستای توسعه اقتصادی شهرستان برنامه‌ریزی شده است مطرح و در حضور مدیران کل، موانع موجود برداشته می‌شود.

گیلان| کوهنوردان گرفتارشده در ارتفاعات آستارا نجات یافتند4 تن تخم مرغ فاسد در آستارا کشف شدگیلان| 11 میلیارد ریال تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در آستارا پرداخت شد

فرماندار آستارا با اشاره به مشکل برخی از مردم در مورد تحویل و تحول اراضی منابع طبیعی متداخل با طرح هادی روستایی ابراز داشت: مشکلات موجود در خصوص اراضی واگذار شده در قالب طرح ساماندهی جنگل‌نشینان به اشخاص باید در اسرع وقت برطرف شود.

رستم‌زاد از تامین اعتبار در حوزه آبخیزداری بخش لوندویل روستای کوته کومه این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا جهت ایجاد بندهای گابیونی و دیواره حائل به میزان 4 هزار مترمکعب 20 میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار و نماینده مردم آستارا در مجلس در مورد ایجاد شهرک صنعتی مرزی گفت: از مدیران کل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان درخواست داریم در اسرع وقت نسبت به استعدادیابی محل احداث این شهرک اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار آستارا با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و لزوم تامین آب کشاورزی این شهرستان تصریح کرد: در راستای برطرف کردن مشکل کمبود آب کشاورزی، آب‌بندان‌های آستارا با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و امور آب لایروبی و مرمت می‌شود.

وی با بیان اینکه تسریع در تخصیص و ابلاغ ساماندهی آببندها از محل طرح های ملی در راستای لایروبی و مرمت آببندهای شهرستان آستارا بایستی در اولویت مدیران کل ذی‌ربط باشد گفت: تسریع در احداث بندهای انحرافی در حوزه آبخیزداری و کشاورزی آستارا ضروری است.

به گزارش تسنیم در این جلسه مدیران کل، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری و معاون مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان حضور داشتند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش مرکزی و لوندویل و 62 روستا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور مدیر جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری و اداره راهداری، مدیر باغبانی سازمان، معاون فنی و اجرایی، رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی، مسئولین واحدهای باغبانی و صنایع تبدیلی و تکمیلی مدیریت برگزار شد.

امجدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه با اشاره به تولید بالای سیب و وجود ۱۶ کارخانه فعال تولید پوره میوه و کنسانتره در شهرستان ارومیه، ساماندهی مراکز جمع آوری سیب را از اولویت های کاری این مدیریت عنوان نمود.

 وی همچنین بر برگزاری جلسات منظم تا شروع فصل کار این مراکز، در راستای جلوگیری از انباشت سیب در کنار جاده‌ها کرد.

 در ادامه در خصوص نحوه صدور مجوز، تمدید آن برای متقاضیان بحث و تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد برای هماهنگی بیشتر، جلسات آتی با حضور نمایندگان کارخانجات و  سایر ادارات و نهادهای مرتبط برگزارشود.

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • آب سد سفیدرود رهاسازی شد
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت را دارم
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک