Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:25:13 GMT

تشریح جزئیات فعالیت سینماها و صنوف در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۵۰۸۶

تشریح جزئیات فعالیت سینماها و صنوف در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نوریان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به برکات و نزولات این ماه عظیم اشاره و اظهار کرد: این ماه مبارک؛ فرصتی برای تلاوت بیشتر آیات الهی، آشنایی هر چه بیشتر با معارف دین، تمرین خودسازی، غلبه بر هوای نفس، رسیدگی بیشتر به نیازمندان، گره گشایی و مرتفع کردن مشکلات همنوعان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فضای معنوی و قرآنی حاکم بر جامعه در ماه مبارک رمضان، افزود: در این ماه مبارک درهای رحمت الهی به روی بندگان باز و درهای جهنم بسته می‌شود.

سخنگوی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی، خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم عموم مردم حرمت ماه مبارک را پاس می‌دارند و حتماً حرمت این ماه توسط همه شهروندان حفظ می‌شود.

این مقام مسئول اشاره کرد: در ماه مبارک رمضان، عرضه غذا توسط مراکز طبخ، بعد از سحر تا یک ساعت قبل از افطار مجاز نمی‌باشد و رستوران‌ها، مهمان پذیرها و … باید با اخذ مجوز از پلیس اماکن فعالیت کنند.

سردار نوریان ادامه داد: متصدیان هتل‌ها، مهمان پذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط (پلیس اماکن)،ضمن رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای خود، می‌توانند به مسافران ارائه خدمات دهند.

تشریح جزئیات فعالیت سینماها و صنوف را در ماه مبارک رمضان

معاون اجتماعی ناجا در خصوص نحوه فعالیت سینماها در این ایام مبارک، یادآور شد: موضوع فعالیت سینماها تا سحر در شب‌های ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تأیید شد.

این مقام انتظامی همچنین تسهیل در فرآیند تردد روزه داران به ویژه در زمان افطار و شب‌های قدر را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

سردار نوریان در پایان با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به افرادی که در ماه مبارک رمضان در ملاءعام تظاهر به روزه خواری می‌کنند، گفت: پلیس به عنوان مجری قانون، با افرادی که در ملأ عام اقدام به روزه خواری می‌کنند، مطابق قانون رفتار خواهد کرد.

کد خبر 4609179 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه مبارك رمضان سردار نوریان نیروی انتظامی سخنگوی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری متهم به ۸ فقره اخاذی در پوشش مامور انتظامی خبر داد. - اخبار استانها -

سردار نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: در پی گزارش چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور از شهروندان در محدوده بلوار رسالت، خواجه ربیع و بهمن توسط مردی جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری خواجه ربیع با بررسی اظهارات مالباختگان و به دست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی خود را آغاز و با اشراف اطلاعاتی مخفیگاهش را در محدوده بولوار رسالت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار نگهبان بیان کرد: در بازجوئی های به عمل آمده، متهم به 8 فقره اخاذی از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه از شهروندان خواست؛ از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می‌کنند خودداری کنند و حتماً از آن ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

سردار نگهبان همچنین در تشریح جزئیات پرونده سرقت های سریالی شبانه در مشهد گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری شهید" نواب صفوی"، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها، گشت زنی های هدفمندی را با همکاری دیگر واحدهای انتظامی در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که شب گذشته یکی از تیم های کلانتری نواب صفوی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان 17 شهریور شمالی مردی را که خودش را در لابلای خودروها مخفی کرده بود دستگیر و در بازرسی از محل یک شاه کلید، تعدادی آچارآلات و یگ دستگاه مانیتور خودرو کشف کردند.

سردار نگهبان گفت: متهم 50 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت است با توجه به مستندات به دست آمده از دوربین های مداربسته به 42 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودروهای پژو و پراید برای تامین هزینه های مواد مخدر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد