Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@19:23:16 GMT

سیاست‌های کشور به سمت اقتصاد تولیدی پیش رود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۵۱۲۷

سیاست‌های کشور به سمت اقتصاد تولیدی پیش رود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حسین عباسی، فرماندار ماکو، ظهر امروز، ۱۵ اردیبهشت ماه، در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان ماکو گفت: اقتصاد تولیدی، باعث پیشرفت بوده و امروز تمامی کشور‌های جهان به سمت تولید پیش رفته‌اند.
وی ادامه داد: متاسفانه در آموزش و پرورش، آموزش کارآفرینی نداریم و سیاست‌ها به سمت اقتصاد تولیدی پیش نرفته و از همین رو امروز اقتصاد ما با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ماکو بیان کرد: کارگران علیرغم تمامی انتقادات به وضعیت معیشتی و حق و حقوق خود، دوستدار نظام جمهوری اسلامی هستند.
عباسی خاطرنشان کرد: اگر امروز اقتصاد کشور مشکل دارد، دلیل این است که ۹۰ درصد اقتصاد دولتی بوده و باید ۹۰ درصد اقتصاد در اختیار بخش‌های خصوصی باشد تا از فساد و رانت بتوان جلوگیری کرد.
لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم از ۵۰ نفر کارگر نمونه منطقه آزاد ماکو تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اقتصاد منطقه آزاد ماکو کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به آغاز طرح تفکیک زباله از مبدا در این شهرستان گفت: روزانه ۲۰۰ تن زباله در شهر و روستاهای مهاباد تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن عباسی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ از آغاز اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر مهاباد خبر داد و اظهار کرد: در شهرستان مهاباد شامل شهر و روستاهای تابعه روزانه بیش از ۲۰۰ تن زباله تولید می‌شود.

وی با توجه به برنامه‌های حوزه فرهنگ‌سازی، افزود: یکی از برنامه‌های خوب، تفکیک زباله از مبدأ بود که جهت اجرا برنامه‌ریزی شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد گفت: از امروز سیاست تفکیک زباله از مبدأ با هدف حفظ محیط زیست، حرکت در راستای کاهش گرمایش زمین، جلوگیری از انباشت زباله در سایت دفن زباله و… در مهاباد پیگیری خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه این طرح در سطح شهر مهاباد و در بافت مرکزی شهر شروع شد، تصریح کرد: در این طرح آموزش چهره به چهره با حضور در درب منازل و همچنین مدارس و آموزش نحوه تفکیک را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: شهرداری مهاباد نیز سطل‌های مخصوص نصب و اقدام به جمع‌آوری زباله‌های تفکیک شده کرده و همچنین بسته‌های تشویقی نیز به همین منظور در نظر گرفته شده است.

عباسی یادآور شد: در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح از شهروندان انتظار کمک و همراهی داریم.

کد خبر 751052

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است