Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش Major Nelson به زودی چند عنوان جدید به لیست عناوین این قابلیت اضافه خواهند شد.

طرفداری - دو عنوان جدید این لیست از ساخته‌های Team Ninja هستند.

به گزارش Gamespot، دو عنوان Ninja Gaiden 3: Razor's Edge و Trials Evolution از امروز بر روی پلتفرم ایکس باکس وان در دسترس قرار خواهند گرفت. این دو بازی از عناوین ساخته شده برای ایکس باکس ۳۶۰ هستند که اکنون دارندگان ایکس باکس وان نیز می‌توانند آن‌ها را بر روی کنسول خود اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه Razor's Edge عنوان Ninja Gaiden 3 علاوه بر بهبود در عملکرد گیمپلی و عملکرد بازی، محتوای دانلودی اصلی بازی را نیز شامل می‌شود که اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. از طرفی دیگر Trials Evolution ابتدا در آوریل ۲۰۱۲منتشر شد و طولی نکشید که پای آن به رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های IOS باز شد. این عنوان چهارمین شماره اصلی از فرانچایز محبوب Trials محسوب می‌شود که اکنون می‌توانید آن را بر روی ایکس باکس وان نیز تجربه کنید. برای دریافت این دو عنوان می‌توانید از طریق فروشگاه مایکروسافت اقدام کنید.

لیست عناوین پشتیبانی شده از قابلیت Backward Compatibility هر روز در حال افزایش است و مایکروسافت مطابق وعده خود پشتیبانی فوق‌العاده‌ای از این ویژگی به عمل آورده است. برای مشاهده لیست کامل عناوین Backward Compatible می‌توانید به وب‌سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

به گزارش ورزش سه محمدمهدی احمدی مدافع چپ و میلاد سورگی وینگر جوان  پرسپولیس که در نیم فصل دوم خیلی کم حتی شانس نیمکت نشینی پیدا کرده اند همراه تیم خود به اراک رفتند.

امروز پرسپولیس برای بازی حام حذفی مقابل آلومینیوم با دو دستگاه اتوبوس به اراک رفت که از تصاویر کاروان سرخ ها مشخص شده احمدی و سورگی هم در لیست بازی فردای تیم خود حضور دارند.

در این سفر امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت تیم خود را همراهی نمی کنند تا امیرضا رفیعی و مهرشاد اسدی  دو دروازه بان سرخ ها برا بازی در اراک باشند.

پرسپولیس معمولا یک یا دو بازیکن بیشتر نیز در سفرهای شهرستان همراه خود می برد و احتمال این وجود دارد که سورگی یا احمدی در لحظات پایانی و ساعاتی مانده به شروع مسابقه از لیست تیم خود خط بخورند.

پرسپولیس در این مسابقه وحدت حنانوف را بعد از چند هفته در اختیار خواهد  داشت و این مدافع تاجیکستانی به احتمال زیاد در لیست بیست نفره تیمش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی والیبال ایران؛ موسوی و غفور از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جاماندند
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره