Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: بخش عمده ای از مقررات و ضوابط شهرداری ها نیاز به اصلاح و تغییر اساسی دارد.

به گزارش ایرنا محمود رضایی، یکشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری شیراز افزود:
به عنوان نمونه باید تدوین بودجه شهرداری ها از روش های سنتی به سمت روش های نوین تغییر کند تا از هزینه های گران اداره شهرها از جمله کلانشهرهایی مانند شیراز کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: امروزه با توجه به افزایش استانداردها و ارتقای شاخص رضایت مردمی در سطح جامعه، نیازمند ارتقای سطوح مدیریتی هستیم.
رضایی، با بیان این که در حال حاضر شهرداری شیراز از بدنه ای قوی و کارشناسی برخوردار است، گفت: باید با ارتقای نگاه برد - برد میان سرمایه گذاران و شهرداری، به سمت واگذاری طرح های شهری به بخش خصوصی حرکت کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: وجود تفکر یکپارچه میان شورای اسلامی و شهرداری، می تواند به اتخاذ تصمیم‌های سازنده برای اداره شهر کمک کند.

**حاکمیت، زمینه شادی مردم را فراهم کند
عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین با بیان اینکه بیشتر زمینه گریه کردن مردم تا گسترش نشاط عمومی در جامعه فراهم شده، گفت: ضروری است حاکمیت، زمینه شادی مردم به ویژه در میان جوامع شهری و کلانشهرها را مهیا کند.
نوذر امامی افزود: باید زمینه سرگرمی و تزریق شادی، نشاط و امید به جامعه مخصوصا در جوامع شهری فراهم شود و این امر در دستور کار شهرداری ها و مدیریت شهری نیز قرار گیرد.
وی گفت: ایجاد خیابان هنر می تواند در دستور کار شهرداری شیراز قرار گیرد تا از این طریق زمینه سرگرمی و نشاط جوانان مهیا شود.
9873 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي معاون استاندار مقررات شهرداري ها تغيير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری