Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مربی تیم بسکتبال سه نفره دانشجویان، که تیمش بامداد فردا (دوشنبه ) تهران را به مقصد چین تایپه ترک می کند، اظهار داشت: سایت این رقابت ها تاکنون اسامی کشورهای شرکت کننده و برنامه این رقابت ها را منتشر نکرده و ما کمترین شناختی از حریفان نداریم .

زهره خالقی روز یکشنبه در آستانه اعزام تیم دختران دانشگاه آزاد به پنجمین دوره رقابت های بسکتبال دانشجویان آسیا، با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: دلیل اینکه سایت این رقابت ها از اعلام تیم های شرکت کننده خودداری می کند را نمی دانم، اما امیدوارم با توجه به اینکه سه تن از چهار بسکتبالیست اعزامی به این رقابت ها ملی پوش هستند، بازی های خوبی را در برابر حریفان به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با یادآوری اینکه بسکتبال زنان آسیا همیشه جزء بهترین های جهان بوده و هست، اضافه کرد: این دومین دوره حضور ایران در این رقابت ها است. سال گذشته تیم دختران برای نخستین بار در این رقابت ها حضور یافت و البته نتوانست عنوانی کسب کند.
خالقی خاطر نشان کرد: خوشبختانه بسکتبال زنان ایران طی یک تا دو سال اخیر به دلیل حضور در میادین بین المللی تجربیاتی کسب کرده و سطح فنی بسکتبال زنان با حضور در چنین میادینی قطعا ارتقا خواهد یافت.
این ملی پوش سابق ایران در خصوص روند آماده سازی بسکتبالیست های اعزامی نیز گفت: در چند ماه گذشته اردوی تیم های ملی بزرگسالان و جوانان در حال برگزاری بود و تشکیل تیم دانشجویی به دلیل همزمانی این اردوها میسر نبود، بنابراین فقط دو هفته اردوی پیوسته به منظور مرور تاکتیک ها و هماهنگی بیشتر برگزار شد و با این آمادگی تیم می تواند نتایج خوبی کسب کند.
تیم بسکتبال 3نفره دختران دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی فردا ابتدا راهی امارات می شود و پس از یک توقف چند ساعته به چین تایپه سفر خواهد کرد. رقابت های بسکتبال سه نفره دختران آسیا، از 16 تا 22 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر «کین من» چین تایپه برگزار می شود.
تیم دانشگاه آزاد با ترکیب کیمیا یزدیان طهرانی، شیدا شجاعی، سمیه ثابت زاده و سمانه ثابت زاده به این رقابت ها اعزام می شود و زهره خالقی و گیتی متین به عنوان مربی و سرپرست ایت تیم را همراهی می کنند.
تیم های برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت های لیگ جهانی بسکتبال سه در سه دانشجویان جهان را به دست خواهند آورد.
ورززشی **1828**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال دختران دانشجويان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  یسنا آهنکوب و سوگند بابازاده از بابل و معصومه قدمی از ساری به عنوان بازیکن و سارا آقاجانی از مربیان سازنده و از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال، نفرات مازندرانی حاضر در ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال هستند.

دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران زیر نظر فاطمه شعبان خمسه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از ۱۰ اردیبهشت‌ماه در محل کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال آسیا از تاریخ ۲۸ خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۳ در شهر ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید