Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@03:21:13 GMT

بازیگران سریال از یادها رفته +ساعت پخش و تکرار

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۶۴۷۷

بازیگران سریال از یادها رفته +ساعت پخش و تکرار

بازیگران سریال از یادها رفته و زمان پخش این سریال از شبکه یک

بازیگران سریال از یادها رفته

حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی و … بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان پخش

سریال «از یاد‌ها رفته» به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان هر شب ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰:۱۰ و ۱۵:۱۰ بازپخش می شود.

خلاصه داستان

حامد افضلی نویسنده سریال «از یادها رفته» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره قصه این سریال بیان کرد: این قصه خرده داستان‌های زیادی دارد و شاید از همه پررنگ‌تر بخش عاشقانه سریال باشد.

وی ادامه داد: شخصیت اصلی قصه، مهربانو است که هلیا امامی آن را بازی می‌کند و ماجرای اصلی درباره عشقی است که بین او و خسرو با بازی حسین یاری وجود دارد.

افضلی توضیح داد: ما در این سریال دهه ۲۰ را به تصویر می‌کشیم و داستان‌هایی از مردمان آن روزگار، مشاغل مختلف و حتی اختلاف طبقاتی آن سال‌ها را به روایت می‌کنیم. به طور مثال رضا یزدانی فردی از طبقه مرفه است که سرگرمی او بوکس است.

وی اضافه کرد: اختلاف طبقاتی یکی از ویژگی‌های آن دوره تاریخی است و ما یک خانواده به شدت پولدار و قجری در داستان داریم و خانواده دیگری که به شدت ضعیف و فقیر است و به طور مثال پِهِن جمع می‌کنند و به عنوان سوخت می‌فروشند.

این نویسنده درباره نمایش فقر و اتفاقات و ویژگی‌های مختلف سال‌های دهه ۲۰ عنوان کرد: علی حاتمی کارگردان سریال‌هایی مثل «هزاردستان» بهترین آثار مربوط به دهه ۲۰ ساخته است که البته این تصاویر با همه واقعیت آن زمان منطبق نیست و این نکته شاید به لحن شاعرانه آثار وی برمی‌گردد و ما سعی کردیم در این سریال سراغ بخش‌های دیگری از جامعه آن دوران را در برابر دیدگان مخاطب قرار دهیم.

وی با اشاره به پخش این سریال تاریخی در ایام ماه مبارک رمضان یادآور شد: این سریال یک تم مذهبی دارد و موضوع اصلی آن حجاب است. بنابراین بهترین زمان آن در همین ایام ماه رمضان است.

این نویسنده تاکید کرد: پیش بینی می‌کنم مخاطب با این اثر ارتباط بر قرار کند. آمار این سال‌های تلویزیون نشان داده است، مخاطب داستان‌هایی با رنگ و بوی مذهبی را در ایام ماه مبارک رمضان می‌پسندد. این اثر حاصل زحمات چهار ساله یک گروه بزرگ سیصد نفره است و متن هم حاصل همفکری بنده، خانم رویا خسرو نجدی و آقای عباس نعمتی است.

افضلی در پایان گفت: در این سریال اگرچه به واقعه کشف حجاب و ماجرای گوهرشاد اشاره‌های کوچکی می‌شود اما موضوع اصلی آن حجاب است و روایت یک واقعه صرفاً تاریخی نیست.

***

اکبر تحویلیان تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال «از یادها رفته» و مراحل تولیدی این سریال برای پخش در رمضان سال جاری عنوان کرد: تدوین ۲۰ قسمت از این سریال تمام شده و بخشی از آهنگسازی آن باقی مانده است.

وی درباره فضای این سریال برای پخش در ماه رمضان توضیح داد: این سریال قصه جذابی دارد و مخاطب می تواند با آن همراه شود. ما چیزی به نام سریال مناسبتی نداریم یعنی نباید لزوماً فکر کرد که سریالی که در ماه رمضان پخش می شود حتماً باید درباره روزه باشد.

تحویلیان در پایان درباره تعداد قسمت های سریال نیز که قرار بود در ۵۰ قسمت ساخته شود، گفت: فاز اول این سریال در ۲۵ قسمت آماده می شود.

عوامل

بهرام بهرامیان (کارگردان)، حامد افضلی و رویاخسرو نجدی (نویسندگان)، اکبر تحویلیان (تهیه‌کننده)، آیدین ظریف (مدیر هنری)، ایرج عاشوری (مدیر تصویربرداری)، مهین نویدی (طراح گریم)، شوکا زندباف (تدوین)، غزل آلوسی (طراح لباس)، محمد علی درگاهی (صدابردار)، فرزاد رحمانی (برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)، سید دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان (مدیران تولید)، حسین میرزا محمدی (مدیر تدارکات)، متین تحویلیان و پریدخت اصباح (عکاس)، هوشنگ فلاح رضایی (کارگردان پشت صحنه)، علی زادمهر (مشاور امور رسانه‌ای).

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار فیلم و سریال بازیگران از یادها رفته جدول پخش برنامه های تلویزیون جدول پخش شبکه یک زمان پخش سریال شبکه یک سریال ایرانی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد

سریال «هیس، هیچی نیس!» در حالی به آنتن شبکه دو رسیده که قرار است سه روز آخر هفته از شبکه امید هم پخش شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روز گذشته اعلام شد که سریالِ فانتزی جدید تلویزیون قرار است از شبکه دو پخش شود. حالا در خبر دیگری عوامل سریال اعلام کرده‌اند سه روز آخر هفته این سریال به آنتن شبکه امید هم خواهد رسید.

ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» اولین مجموعه تاریخی طنز نوجوان، همزمان با پخش این مجموعه در ساعت 21 از شبکه امید، رونمایی و منتشر شد.

ترانه این اثر را مهناز رودساز سروده و مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده آن است. معین ادیم نیز آهنگسازی آن را بر عهده دارد. 

تیزر جدید این سریال با معرفی موسیقی تیتراژ توسط علی نوروزیان ساخته شده است.

.

این مجموعه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 21 از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 9 صبح و 14:30 بعد از ظهر روی آنتن می‌رود. همچنین این سریال شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این مجموعه حمیدرضا عطارد تهیه کننده، زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا