Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مجموعه تلويزيوني «ماتادور» به کارگرداني فرهاد نجفي از کانال بالکان شبکه سحر با زيرنويس به زبان آلبانيايي در کنداکتور پخش قرار گرفته است .
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي ، «آربن» وظيفه زبانگرداني و ترجمه اين سريال را که به جايگزيني «مادرانه» از ساعت 19:00 به وقت تهران روزهاي دوشنبه تا جمعه پخش مي شود، برعهده دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«ماتادور» روايت يک مقام اروپايي است که براي شرکت در کنفرانسي درباره انرژي اتمي به ايران مي آيد. گروهي تروريستي شامل يک زن و دو مرد که در زمينه ايجاد ناامني و فضاي رعب و وحشت در کشورهاي توسعه فعال هستند ، براي برهم ريختن برنامه هاي اين کنفرانس در ايران دست به خرابکاري هاي تروريستي خطرناک مي زنند. نيروهاي پليس براي جلوگيري از خرابکاري هاي اين تروريست ها وارد عمل مي شوند و ....
بازيگران «ماتادور» عبارتند از : سام درخشاني ، پوريا پورسرخ ، عليرام نورايي ، شقايق فراهاني ، پولاد کيميايي ، مجيد مشيري ، ليندا کياني ، سيروس همتي ، تيرداد کياني و مجيد واشقاني . 
اين سريال در 10 قسمت 40 دقيقه اي هم زمان با شروع ماه مبارک رمضان از  دوشنبه 16 ارديبهشت ، بر روي آنتن کانال بالکان شبکه سحر است .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)

          منبع : فرارو   ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم) واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم) مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)

دیگر خبرها

  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند (فیلم)
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!