Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:25:29 GMT

۳۴۰ نفر از ایتام خراسان شمالی در انتظار حمایت محسنین هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۶۶۳۳

۳۴۰ نفر از ایتام خراسان شمالی در انتظار حمایت محسنین هستند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۳۴۰ نفر از ایتام استان در انتظار محسنین هستند. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد مجید الهی‌راد عصرامروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر استان اظهار داشت: افزایش تعداد مراکز نیکوکاری از 71 به 92 مرکز مهمترین برنامه این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جذب 500 حامی جدید در سال جاری در دستور کار کمیته امداد  است افزود: انعقاد تفاهمنامه و تعامل با 23 موسسه خیریه شناسایی شده در استان، جذب 1400 حامی خاص در ماه مبارک رمضان و رشد 50 درصدی درآمدها در کلیه برنامه های مرتبط با این نهاد از جمله مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی یکی از مهمترین اقدامات حمایتی کمیته امداد در سال 97 را ارائه 219 میلیون تومان کمک پزشکی در قالب چشم پزشکی و دندانپزشکی به مددجویان عنوان کرد و افزود: خرید و توزیع 32 دستگاه آبگرمکن در مناطق محروم، اهداء 200 کارت هدیه جهیزیه هر کدام به مبلغ 3 میلیون تومان، خرید هزار و 330 دستگاه بخاری و وسایل گرمایشی، توزیع بیش از دو هزار بسته تحصیلی لوازم التحریر،  جذب 13 هزار خانوار جدید در قالب مددجویان عادی و تبصره 14 توزیع بیش از 7 هزار لوازم‌خانگی به ارزش بیش از 4 میلیارد تومان از مهمترین اقدامات صورت گرفته در سال 97 برای مددجویان کمیته امداد به شمار می‌رود.

اصفهان| ماه رمضان فرصتی برای جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین1330 حامی به طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل پیوستندطرح حامی‌یابی برای فرزندان محسنین و ایتام در استان مرکزی اجرا می‌شود

الهی افزود: در سال 97 بیش از 1600 مورد پرداخت جهیزیه به ارزش 5 میلیارد تومان صورت گرفته و اکنون هیچگونه تقاضایی در صف نوبت پرداخت جهیزیه و همچنین تسهیلات کارگشایی نداریم.

وی با اشاره به وضعیت مسکن مددجویان این نهاد خاطرنشان کرد: در سال گذشته 309 مسکن روستایی و 164 مسکن شهری به ارزش 25 میلیارد و 600 میلیون تومان خریداری و احداث شد.  همچنین برنامه احداث 388 مسکن شهری و همچنین نوسازی و بازسازی 1500 مسکن روستایی در دستور کار کمیته امداد در سال 98 است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه در سال گذشته 61 میلیارد و 438 میلیون تومان مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده است  افزود: این میزان در مقایسه با سال 96، 23 درصد رشد داشته است. همچنین میزان مبلغ صدقات جمع آوری شده در سال 97 نسبت به سال گذشته از رشد 6 درصدی برخوردار بوده است.

الهی راد در پایان با اشاره به تعداد 3100 نفری فرزندان محسنین و همچنین 3188 ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان اضافه کرد: در حال حاضر 340 نفر از فرزندان محسنین در خراسان شمالی فاقد حامی می‌باشند‌.

انتهای پیام/ح

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند