Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@09:19:08 GMT

ماجرای تصادف سرویس مدرسه در بشاگرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۶۷۸۰

ماجرای تصادف سرویس مدرسه در بشاگرد

خبرگزاری فارس: صبح امروز خودروی حامل دانش‌آموزان روستای سگرکن در مسیر حرکت به روستای سیت و ماستی به دلیل نقص فنی با تیر چراغ برق برخورد کرد.

در این حادثه از 8 دانش‌آموز این سرویس، 3 نفر دچار مصدومیت شدند که بلافاصله برای درمان به بیمارستان سردشت اعزام شدند؛ آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: در حال حاضر هر 3 دانش‌آموز از بیمارستان مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان در خصوص این حادثه توضیح داد: از آنجایی که آموزشگاه متوسطه اول روستای سیت و ماستی در حال حاضر به صورت روزانه فعالیت دارد، دانش‌آموزان ناگزیر به استفاده از سرویس‌های روستا مرکزی برای جابجایی هستند.

اگرچه موضوع جابجایی دانش‌آموزان در حیطه وظایف آموزش و پرورش نیست اما به منظور رفع مشکل و دغدغه اولیا و دانش‌آموزان، آموزش و پرورش هرمزگان با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های خود و رایزنی‌های صورت گرفته با شرکتی، احداث خوابگاه را در دست اجرا دارد که اول مهر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و تمام سرویس‌های روستا مرکزی جمع‌آوری خواهد شد.

در بخش گافروپاراموند نیز با توجه به نبود مرکز شبانه روزی، ساخت یک مرکز شبانه‌روزی پسرانه در روستای گرهون با مشارکت کمیته امداد و یک مرکز شبانه‌روزی دخترانه در مرکز بخش روستای درنگ مدو، در حال احداث است که با راه‌اندازی این سه شبانه‌روزی، همه سرویس‌های روستا مرکزی در شهرستان بشاگرد که مدارس آن پراکندگی دارند و دارای روستاهای سخت‌گذر است، جمع‌آوری خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تصادف سرویس مدرسه بشاگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، جمالی آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی خانوارهای استان هرگونه اجبار توسط مدیران مدارس ممنوع و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش و شکایات مردمی با مدیر مدرسه متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید، چگونگی پوشش، نظارت و توزیع لباس‌های فرم دانش‌آموزان بررسی شد. داشتن روپوش یکسان و متحدالشکل برای هر دوره تحصیلی در مدرسه علاوه بر تقویت حس و روحیه همدلی و دوستی بیشتر در بین دانش‌آموزان، باعث رشد تحصیلی آنها، کاهش استرس ناشی از نحوه مد و لباس، ایجاد آرامش، تمرکز فکری بیشتر آنها بر روی درس و تحصیل و از همه مهم‌تر کاهش هزینه‌های مالی برای خانواده‌ها می‌شود. مدیران و متولیان مدرسه حق اجبار دانش آموز یا اولیا به خرید لباس فرم جدید را ندارند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1229436 برچسب‌ها مدارس

دیگر خبرها

  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند