Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های کمربند طلایی ووشو سبک لوهان چوان انتخابی چهار رده مختلف سنی با حضور مدعیان کشوری این رشته رزمی طی روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 اردیبهشت ماه در سالن شهید چمران شهرستان قروه برگزار شد.

در این رقابت ها بیش از 160 ووشوکار به نمایندگی از 10 استان کشور حضور داشتند و رقابت های خود را در اوزان مختلف بخش ساندای رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان سبک لوهان چوان برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کردستان با سرپرستی سیروان کرمی و مربیگری خبات شیری در این رقابت ها شرکت کرد و توانست با کسب 13 طلا ، 17 نقره و 23 برنز جایگاه نخست تیمی را به خود اختصاص دهد.

در رده سنی نونهالان، بارزان رحیمی، ارشیا کرمی، آراد شمس اللهی نشان طلا را کسب کردند، آروین شریفی، مبین کریمی، آرشام هدایتی، آرتیما خانزاد پور موفق به کسب نشان نقره شدند و یاشار دانش، آرتین فیاضی و ایمان شریفی صاحب مدال برنز شدند.

در رده سنی نوجوانان، آیدین محمدیان، پارسا نظری، هیرا احمدی، کارو امیری طلا گرفتند، پارسا محمدی، امیر شریعتی، مارتیا رشیدی، محمد نصیری موفق به کسب نقره شدند و شکیب عزی، احسان ابراهیمی، پرهام قبادی، رامتین کریمی، مهیار زندی، میدیا قادری، محمدسیف پناهی، یادگار فتح اللهی، امیر رضابیگلری، کاریان امینی نیز صاحب نشان برنز شدند.

در رده سنی جوانان نیز مسلم رشیدی، کارو ولایتی و شاهین سلیمی نشان طلا را تصاحب کردند، پارسا نوربخش، سیدفرزام میهمی، شاهین لطفی نیز مقام دوم و نشان نقره را بدست آوردند و ماردین رستمی،سینا کوهی و سروک دانش با ایستادن در جایگاه سوم صاحب نشان برنز شدند.

در رده سنی بزرگسالان رامتین کرمی، علی­اکبر گل پور و امیر کریمی موفق به کسب نشان طلا شدند، رضا محمودی، سیدرمضان حسینی، کیانوش شیری، خبات فیضی، امیر دمرچی لو و آرش رمضانی مدال نقره را کسب کردند و متین ده ده جانی، سالارعلی ویسی، کیوان محمدی، یادگار ملاویسه، زانکو احمدی و شاهو قاسمی نیز در جایگاه سوم قرار گرفتند و نشان برنز را به خود اختصاص دادند.

در نتایج تیمی کردستان با کسب 13 طلا ، 17 نقره و 23 برنز توانست سکوی قهرمانی را فتح کند و تیم های کرمانشاه با هفت طلا، پنج نقره و 16 برنز دوم شد و تیم اردبیل با پنج طلا، دو نقره و یک برنز در جایگاه سوم ایستاد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان ورزش و جوانان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد

مرحله نهایی رقابت‌های راگبی جوانان کشور که انتخابی تیم ملی نیز بود، با شرکت ۵ تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس قهرمان شد و تیم‌های تهران و قم بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

در نهایت نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تیم ملی راگبی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی