Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که گزارش‌هایی مبنی بر کم‌فروشی برخی از شرکت‌های اینترنتی به دست رسیده است؛ در همین رابطه محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در حساب کاربری توئیتر خود درباره کم‌فروشی بعضی از شرکت‌های اینترنتی در چند استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پست توئیتر محمد جواد آذری جهرمی به شرح زیر است:

«حتما اشکالات متعددی در اجرا داریم، مشق ننوشته، غلط ندارد.همواره تلاش کرده‌ایم بهبود حاصل کنیم. در بازرسی مخفی وبدون اطلاع شرکتهای اینترنتی، متاسفانه کم‌فروشی ۸درصدی برخی شرکتها دربرخی استانها تایید شده است. #حق‌الناس را اعاده می‌کنیم. جزییات را سازمان تنظیم مقررات منتشر خواهد کرد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود! +فیلم
  • تایید واردات روغن‌های خوراکی آلوده ۷۰ میلیون یورویی ‌| محموله غیرقابل مصرف بود!
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است