Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@04:48:36 GMT

توقیف ۶ هزار گوشی تلفن همراه بدلیل گرانفروشی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۷۶۴۶

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از ضبط ۶ هزار و ۵۹ دستگاه گوشی تلفن همراه در یک انبار به نفع دولت خبر داد و گفت: این محموله پس از تأیید به نفع دولت توقیف شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید یاسر رایگانی در این رابطه اظهار کرد: متخلف گرانفروشی در شهر تهران به پرداخت ۹۶ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال جریمه نقدی به اتهام گرانفروشی تلفن همراه محکوم شده بود که بعد از قطعی شدن حکم، اجرای آن ابلاغ شد، اما با توجه به این که اموال منقول و غیر منقولی از این متخلف شناسایی نشده بود پرونده از آذر سال گذشته راکد بود تا این که با گزارشی مشخص شد این فرد دارای یک انبار گوشی تلفن همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای اجرای احکام تعزیرات حکومتی اداره کل تعزیرات شهر تهران با همکاری نیروی انتظامی به این محل اعزام شدند و پس از اینکه تأیید شد این محموله متعلق به متخلف مذکور است، ۶ هزار و ۵۹ دستگاه گوشی تلفن همراه در این انبار به نفع دولت توقیف شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات به پرونده دیگری در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: شرکتی در این استان به اتهام قاچاق ۴۵۰ هزار و ۱۸۲ لیتر گازوئیل به پرداخت ۷ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال جزای نقدی علاوه بر مصادره این مقدار گازوئیل محکوم شد.

رایگانی افزود: در پرونده‌ای دیگر در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با گزارش نیروی انتظامی استان، محموله لوازم یدکی کشف شد که متهم به دلیل نگهداری کالاهای قاچاق به پرداخت ۳۲۱ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم و محموله به نفع دولت ضبط شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی گوشی تلفن همراه گران فروشی معامله قرن افزایش قیمت بنزین دادگاه لاهه سید عباس موسوی حملات غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ،ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902791

دیگر خبرها

  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت