Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@15:36:58 GMT

دکتر جمالی پور! غده های سرطانی ری را عمل کنید!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۷۶۶۹

دکتر جمالی پور! غده های سرطانی ری را عمل کنید!

بیست و هفتم تیر ماه سال 97 مراسم کلنگ زنی فاز دوم مرکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر    شفق با ظرفیت 300 نفر با حضور دکتر بیاتی نژاد، مدیر کل بهزیستی استان تهران، دکتر جمالی پور، فرماندار ویژه شهرستان ری و معاونان وی، بخشدار و برخی از مسئولان شهرستان ری برگزار شد،  

داريوش بياتی نژاد در این مراسم گفت: مرکز شفق در کهریزک، ظرفیت نگهداری ۴۰۰ معتاد متجاهر از سراسر استان تهران را دارد که با بهره برداری از مرکز شماره 2 شفق ظرفیت اقامتی در این مرکز  به ۷۰۰ نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مراسم، خبرنگار خبرگزاری بسیج با یادآوری سخنان فرماندار ری مبنی بر عدم ساخت مراکز جدید بازپروری معتادان در شهرستان ری، خواستار متوقف شدن احداث مراکز جدید در این منطقه شد. فرماندار ری اظهار داشت: ما مراکز ماده 15 را متوقف کرده ایم در حالی که این مرکز ماده 16 است. اما مدیر کل بهزیستی استان تهران، با انتقاد از خبرنگار بسیج، اظهار داشت: ما هر کجا می خواهیم اقدامی انجام دهیم مردم مخالفت می کنند. در حالی که موضوع اصلی سخن نگارنده هم همینجا بود که اگر مسئولان در این منطقه ورزشگاه، سینما، سالن ورزشی، بوستان و .... احداث کنند، هیچ احدالناسی مخالفت نخواهدکرد. این درحالی است که بیش از 44 کمپ ترک اعتیاد درسطح شهرستان مشغول به فعالیت است که مشکلات و معضلات بسیاری را برای مردم منطقه بوجود آورده اند.

9 ماه از کلنگ زنی مرکز شفق 2 گذشت و مردم ری شاهد تولدی دیگر بودند. خبر افتتاح کمپ مهر سروش در نیمه ماه دوم سال 98 شاید برای مسئولان پلیس و بهزیستی خبر مسرت بخشی بود، اما شنیدن این خبر برای اهالی ری باز هم نگران کننده بود. چرا که پلیس پایتخت برای پاکسازی مناطق تهران به خصوص شوش، مولوی و هرندی اقدام به پذیرش معتادان در این مرکز کرده است.

سردار مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در مراسم افتتاح کمپ مهر سروش گفت: روزانه ۶۰ معتاد در این مرکز پذیرش می‌شوند. وی افزود: ۶۵۰ نفر که وضعیت مناسبی نداشتند از این مناطق جمع‌آوری و به این مرکز منتقل شدند.    

کمپ مهر سروش در مدت سه ماه راه اندازی شده وظرفیت پذیرش 5000 نفر را دارد. اما ساخت ورزشگاه 12 هزار نفری کهریزک منتظر نگاه مسئولان کشور است.

مهندس اسماعیل نعمت زاده شهردار کهریزک فروردین امسال با بیان اینکه  طرح مطالعاتی ساخت ورزشگاه 12 هزار نفری کهریزک تکمیل شده و اعتبار مورد نیاز برای احداث این مجموعه از محل آورده شهرداری کهریزک نیز مشخص شده است، گفت: برای آغاز عملیات اجرایی ساخت این مکان ورزشی نیازمند مساعدت مسئولان استانی و کشور هستیم. این ورزشگاه قابلیت افزایش ظرفیت تا 20 هزار نفر را نیز دارد و دسترسی آسان مردم از نقاط مختلف استان تهران و آزاده راه تهران- قم، از ویژگی های مثبت آن است و می تواند منشاء کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی باشد.

علی اشرف خانلری

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوم مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعاتی دیگر در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و در یکی از این مسابقه تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف ملوان می‌رود.

در این بین با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سایپا نتوانسته بودند پس از بازی پارس جنوبی برای اعضای تیم بلیت تهیه کنند، مجتبی سرآسیایی و شاگردانش با یک روز تاخیر از جم به تهران بازگشته‌ بودند و به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ درخواست تعویق یک روز بازی را داشتند که این درخواست مورد قبول قرار نگرفته است.

تاخیر یک روزه در بازگشت به تهران در دیداری که در آخرین ساعات روز یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و سپس سفر زمینی از تهران به انزلی سبب شده تا تیم سایپا ریکاوری مناسبی پیش از دیدار سخت برابر ملوان در انزلی به عنوان یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر نداشته باشد و حالا باید دید این بی‌برنامگی چه تاثیری در عملکرد تیم در دیداری خواهد داشت که از ساعت 18:30 دقیقه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران