Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@22:49:33 GMT

معلمان بابد ادامه دهنده راه شهید مطهری باشند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۷۷۶۷

معلمان بابد ادامه دهنده راه شهید مطهری باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام فیضی زاده در ادامه با تبین طرح جنگ هیبریدی، افزود: این طرح نیز مانند دیگر طرح های آن ها محکوم به شکست است، چنانکه ترامپ در سفر اخیر خود به عراق به شکست و بی اثر بودن سرمایه گذاری های کشور مطبوعش علیه ایران اذعان کرد.

وی اضافه کرد: معرفی سپاه پاسداران به عنوان تروریست از سوی آمریکا، تکلیف پرونده هایی مانند FATF  و CFT را به وضوح روشن و حجت را بر تصمیم گیران و تصمیم سازان تمام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام فیضی زاده اظهار داشت: با توجه به هدف گذاری دشمن برای نرمالیزه سازی ایران، امروز باید بیشتر و بهتر از هر زمان دیگری به فکر جلوگیری از نفوذ دشمن در هر سطحی باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی ظهر امروز پنجشنبه در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: شهید مطهری از برجسته ترین شهدا است‌.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به آموخت و پیام وی به سپاه این است که رشد ترقی داشته باشد چرا که نسبت به سایر ارگان‌های نظامی مستثنی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه سپاه در همه مخاطرات و مسائل نقش آفرینی می‌کند، عنوان کرد: تقارن هفته عقیدتی سیاسی و روز شهادت شهید مطهری به این معناست که سپاه دارای دو بال علم و ایمان است.

وی اذعان کرد: نباید بصیرت و درک انسان محدود شود و باید نسبت به علم آموزی اهتمام ورزید.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: وعده صادق عملیاتی است که بسیاری از ابعاد آن آشکار نشده و آن شبیه به واقعه تسخیر لانه جاسوس می‌باشد که سدی را شکست.

کد خبر 6095222

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • پیکر مطهر شهید «محمد شفیع فیضی زاده» وارد ایلام شد
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود
  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند