Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته پایانی سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن شاهین تهران برگزار و تیم مرداس قم موفق شد در فینال با نتیجه ۱۹ بر ۹ بر تیم جوانه صفادشت غلبه کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

راضیه جلیل پور، سرمربی تیم مرداس قم، درباره عملکرد تیمش به خبرنگار برنا گفت: از شهریور ماه سال ۹۷ برای حضور در سوپرلیگ شروع به کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفت ماه کامل در اردو بودیم با گذشت زمان، تیم انسجام پیدا کرد و خوشبختانه در پایان موفق شدیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: از همان روزهای نخست حضورمان در لیگ حمایت‌های خوبی از طرف باشگاه داشتیم. در این مدت نیز تلاش کردیم این حمایت‌ها را به خوبی جبران کنیم که خدا را شکر این اتفاق هم رخ داد.

جلیل پور درمورد وضعیت کلی سوپرلیگ بانوان هم گفت: مسابقات در بالاترین سطح فنی برگزار می‌شود. واقعا امسال تیم‌های خوبی در لیگ حضور داشتند. تعداد ملی پوشان حاضر در لیگ در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار بالا بود. این طور نبود که تیم‌ها تک قطبی باشند و قهرمان از روز اول مشخص باشد.  در کل بازی‌های خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: مشکلات مالی همیشه گربیانگیر ورزش بانوان است. البته خوشبختانه تیم ما خوب حمایت شد. ولی امیدوارم برای فصل بعد اسپانسرهای بیشتری جذب لیگ شوند چرا که این لیگ می‌تواند پشتوانه بسیار مناسبی برای تیم ملی باشد. اگر حمایت مالی از ورزش بانوان شود قطعا شاهد رشد بیشتری در این بخش خواهیم بود.

سرمربی مرداس قم درمورد ارزیابی خود از وضعیت کاراته ایران عنوان کرد: خوشبختانه کاراته در حال حاضر جایگاه خوبی در میادین بین المللی دارد. کاراته کاهای ما قابلیت خوبی دارند. امسال هم برای تیم ملی لیگ‌های جهانی به طور مرتب برگزار شد. در این مدت به نظر من تیم ملی بانوان سیر صعودی داشت. امیدوارم بتوانیم برای المپیک کسب سهمیه کنیم تا برای اولین بار در این میدان بزرگ نیز روی سکو قرار بگیریم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تیم ملی کاراته بانوان سوپر لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه‌ی سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است