Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@03:03:52 GMT

افزایش تلفات آتش‌سوزی هواپیمای سوپرجت روسی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۸۳۰۰

افزایش تلفات آتش‌سوزی هواپیمای سوپرجت روسی

شمار تلفات آتش سوزی هواپیمای سوپر جت روسی که به هنگام فرود اضطراری دچار سانحه شده بود به ۴۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»، خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد که شمار قربانیان حادثه آتش سوزی هواپیمای سوپر جت روسیه هنگام فرود اضطراری به ۴۱ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت روسیه اعلام کرده است که بیشتر قربانیان در نتیجه سوختگی و استنشاق مونو اکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های روسیه یکشنبه شب به وقت تهران از آتش گرفتن یک فروند هواپیمای مسافربری سوپر جت در یکی از فرودگاه‌های این کشور حین فرود اضطراری خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این هواپیما که از نوع «سوخو-۱۰۰ سوپر جت» بود حین فرود در فرودگاه «شرمتوا» مسکو و در حالی که ۷۸ سرنشین به همراه داشت، آتش گرفت.

وبگاه شبکه خبری «راشاتوی» نیز در این زمینه نوشت که به‌دنبال این حادثه که ساعت ۱۸:۴۰ به وقت محلی رخ داد، مسافران وحشت‌زده با شتاب از هواپیما خارج شدند. این سوپر جت به خطوط هوایی «ایرفلوت» روسیه تعلق داشت.

شبکه راشا تودی گزارش داد که تحقیقات درباره علت این حادثه آغاز شده است و دو کارشناس مربوطه به این شبکه گفته‌اند چند احتمال را در تحقیقات در نظر خواهیم گرفت.

براساس این گزارش، کارشناسان معتقدند که عامل رعد و برق، اتصال الکترونیکی و یا اقدام جنایی از عوامل در دست بررسی برای یافتن علت این سانحه است.

کارشناسان می‌گویند با توجه به تصاویری که هنگام فرود اضطراری گرفته شده است این هواپیما در آسمان آتش گرفته است و احتمالات بالا از جمله دستکاری عمدی را نمی‌توان رد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هواپیمای سوپرجت روسیه آتش سوزی فرود اضطراری تلفات معامله قرن افزایش قیمت بنزین دادگاه لاهه سید عباس موسوی حملات غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد

ارگ طالبان از دیدار مولوی عبدالکبیر با دیمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل خبر داده است.

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس الوزرای طالبان در دیدار با سفیر روسیه در کابل گفت رابطه این گروه با مسکو به نفع هر دو جانب است و سبب ثبات و پیشرفت در منطقه می‌شود.

وی مناسبات میان طالبان و مسکو را «مهم و دوستانه» خوانده و از سرمایه‌گذاران روسی خواسته است تا در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

در همین حال، طالبان به نقل از ژیرنوف نیز نوشته‌اند که وی خواستار گسترش مناسبات میان این گروه و مسکو است.

پیش از این، میخاییل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که به رسمیت شاختن طالبان به تشکیل حکومت فراگیر بستگی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فرود اضطراری یک هواپیما در بزرگراه (فیلم)
  • فرود 4 هواپیمای پرشورهای نساجی در اهواز!
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم