Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@19:13:58 GMT

جمعیت هلال احمرسیستان و بلوچستان دارای43 هزار عضو است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۸۴۱۸

جمعیت هلال احمرسیستان و بلوچستان دارای43 هزار عضو است

به گزارش ایرنا رسول راشکی یکشنبه شب در همایش تجلیل از فعالان عرصه امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هم اینک بیش از 506 تیم تخصصی جمعیت هلال احمر در استان سازماندهی شده تا در مواقع اضطراری به ارائه خدمات بپردازند.
وی افزود: تیم های امدادی سیستان و بلوچستان با تجهیزات کامل در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات سیلاب سیستان گفت: در سیلاب امسال در شمال استان عملیات سنگین و گسترده ای توسط نیروهای امدادی این جمعیت در کمترین زمان ممکن اجرایی شد.
وی افزود: در این سیل مدیریت خوبی از سوی همه مسئولان استانی انجام شد و امدادگران هلال احمر نیز با تمام وجود و امکانات به ارائه خدمات پرداختند.
راشکی بیان کرد: با توجه به خشکسالی های پی در پی در سیستان و بلوچستان سال گذشته جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی طرح «نذر آب »را در این استان اجرایی کرد.
وی توزیع هزار و 265 تانکر آبرسانی، 50 هزار سبد غذایی و ارائه خدمات درمانی به بیش از 44 هزار نفر در قالب 19 کاروان سلامت از پزشکان سراسر کشور را از جمله خدمات ارائه شده در طرح «نذر آب» در این استان برشمرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین سال گذشته بعد از جریان آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان و کشته شدن چهار نفر از دانش آموزان آن در این حادثه دردناک طرح «ققنوس» در استان اجرایی شد.
وی ادامه داد: در قالب طرح «ققنوس» سال گذشته در کمتر از 10 روز 365 مدرسه یک و دوکلاسه سیستان و بلوچستان مجهز به بخاری تابشی شدند و این طرح همچنان در استان ادامه دارد.
راشکی با اشاره به طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در سیستان و بلوچستان گفت: در قالب طرح نوروزی نیروهای این جمعیت با تلاش شبانه روزی به ارائه خدمات ارزنده به مسافران نوروزی پرداختند به طوریکه در قالب این طرح 235 نفر تصادفات رانندگی رها سازی شدند.
وی بیان کرد: همچنین از اسفند ماه سال گذشته که سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب در مناطق مختلف بود عملیات امداد و نجات در 742 روستای این استان انجام شد و بیش از 2 هزار تخته چادر برای اسکان اضطرای سیل زدگان مورد استفاده قرار گرفت.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آتش سوزی امداد و نجات سیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند