Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر کار و دانش وزارت آموزش‌وپرورش در حاشیه افتتاح نمایشگاه محصولات تولیدی دانش آموزان هنرستان کوثر زارچ، گفت: برای رسیدن به رونق تولید باید نیروی انسانی ماهر و متخصص داشته باشیم.به گزارش بلاغ،سید مصطفی آذر کیش در زارچ درباره تحقق شعار «رونق تولید» در سال 1398 اظهار داشت: برای رسیدن به رونق تولید باید نیروی انسانی ماهر  و متخصص داشته باشیم که این نیروی انسانی در بهترین سن در هنرستان‌ها تربیت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر کار و دانش وزارت آموزش‌وپرورش به برگزاری نمایشگاه محصولات تولیدی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در راستای معرفی قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که هنرجویان هنرستان‌ها برای تولید داخلی دارند برگزار می‌شود.

آذرکیش بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان کشور برای رونق تولید داخلی تأکید کرد و ادامه داد: باید به جوانان تکیه و اعتماد کنیم زیرا جوانان می‌توانند با افزایش تولیدات باکیفیت زمینه را برای رونق تولید فراهم کنند.

وی حضور هنرجویان در هنرستان را در کاهش نرخ بیکاری و تقویت تولید داخلی مؤثر دانست و افزود: با توجه به افزایش ورودی که در سال قبل با سه‌ساله شدن هنرستان‌ها داشتیم امیدواریم حضور جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف به‌خصوص در گام دوم انقلاب که مؤلفه اصلی آن‌ها استفاده از ظرفیت جوانان هست را شاهد باشیم.

لازم به ذکر است که نمایشگاه محصولات تولیدی دانش آموزان هنرستان کوثر زارچ در رشته های گرافیک و خیاطی برگزار شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر هنرستان فاطمه الزهرا (س) شهر همت آباد شهرستان فیروزه گفت: نمایشگاه آثار و توانمندی هنرجویان این هنرستان با هدف معرفی رشته‌های این هنرستان و آشنایی سایر دانش آموزان با رشته‌های فنی و مهارتی است.
مرضیه حصیربافی افزود: در این نمایشگاه ۵۰۰ اثر ۸۰ نفر هنرجوی این هنرستان شامل لباس محلی، لباس مجلسی ولباس شب و عروس، کیف، شال جواهر دوزی شده، پخت دسر، شیرینی، غذای محلی و آثار هنری رشته معماری، انواع دستبند، سبدحصیری، شمع سازی درقالب‌های متنوع، ادویه جات، دم نوش، خشکبار و روغن گیاهی در غرفه‌های خیاطی، گرافیک رایانه، مدیریت خانواده و معماری به نمایش گذاشته شده است.
وی گفت: در این هنرستان رشته‌های رایانه (کامپیوتر)، خیاطی و طراحی دوخت، معماری و مدیریت خانواده تدریس می‌شود.
این نمایشگاه تا پایان هفته برای بازدید دانش آموزان و اولیا در محل هنرستان دایراست.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی هنرستان‌های جوار صنعتی یکی از برنامه‌های خوزستان
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص