Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس با انتقاد از بی‌اعتنایی مسئولان گفت: برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام همچون «پروژه آهن اسفنجی و فولاد کردستان» و «جاده بیجار به همدان» به‌علت طولانی‌شدن زمان اجرا و افتتاح آن به جوک تبدیل شده است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، حمدالله کریمی شامگاه یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار با ابراز نگرانی شدید از وجود مشکلات و کمبود امکانات در سطح شهرستان اظهار داشت: اگر امروز مسئولان برای رفع این مشکلات کاری نکنند، جمعیت این دیار روز به روز کاهش و مردم به استان‌ها و شهرستان‌های دیگر مهاجرت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای بیجار 310 هزار سند ولادت صادر شده که فقط 89 هزار نفر آن باقی‌مانده و جمعیت این شهرستان به 90 هزار و 300 نفر کاهش یافته که این نشان از محرومیت و مهاجرت مردم استان‌های دیگر به خاطر این محرومیت‌هاست.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی‌اعتنایی مسئولان نسبت به اتمام پروژه‌های ناتمام تصریح کرد: برخی از پروژه‌ها همچون «پروژه آهن اسفنجی و فولاد کردستان» و «جاده بیجار به همدان» به‌علت طولانی‌شدن زمان اجرا و افتتاح آن به جوک تبدیل شده است.

پروژه «جاده بیجار-همدان» در شهریورماه امسال به اتمام می‌رسد

وی با اشاره به آخرین بررسی‌های انجام شده گفت: پروژه «جاده بیجار-همدان» در شهریورماه امسال به اتمام می‌رسد و عملیات پروژه «جاده بیجار-تکاب» نیز به زودی آغاز و اجرایی خواهد شد.

کریمی با اشاره به گله‌مندی‌ مردم از ضعف آنتن‌دهی تلفن‌همراه در روستاهای شهرستان بیجار اشاره کرد و ادامه داد: از متولیان این حوزه انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر مشکلات روستانشینان را برطرف کنند.

وی اظهار کرد: متأسفانه گاهاً کارشناسان استانی اجازه انجام کار نمی‌دهند و سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهند.

وعده‌های بر زمین مانده دولت در استان کردستان؛ چشم‌انتظاری مردم برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمامماموستا رستمی: دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام کردستان به وعده‌اش ‌وفا نکردعکس یادگاری مسئولان با پروژه نیمه‌تمام 13 ساله در سنندج+تصاویر

نماینده مردم بیجار در مجلس با انتقاد از متولیان میراث‌فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و محیط‌زیست کردستان نسبت به بی‌توجهی به این شهرستان گفت: عدم حضور رئیس سازمان صنعت و معدن استان کردستان در این جلسه به‌ بهانه داشتن جلسه دیگر، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: متولیان ارشاد کردستان حتی یک برنامه شاخص فرهنگی برای بیجار تعریف نکرده‌اند و بودجه برنامه‌های فرهنگی این شهرستان را به شهرستان‌های دیگر اختصاص داده‌اند!

مردمان حسن‌آباد یاسوکند از ابتدایی‌ترین امکانات اولیه زندگی محرومند

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس با انتقاد از سیاست‌های وزارت نیرو خاطرنشان کرد: آیا مافیا نیست که سد تلوار در خاک کردستان و شهرستان بیجار باشد اما مردم روستاهای اطراف این سد برای رفع مشکلاتشان، به استان زنجان مراجعه کنند؟!

کریمی در پایان سخنان خود به محرومیت‌های شهر حسن‌آباد یاسوکند اشاره کرد و افزود: در این شهر معادن و سرمایه‌های زیادی وجود دارد اما مردمانش از ابتدایی‌ترین امکانات اولیه زندگی محرومند و حتی یک سالن آمفی تئاتر هم ندارند.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است

استاندار هرمزگان گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می رسانیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها همچنین گزارش کار را بصورت پیوسته در دستورکار دارند.

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد.

دیگر خبرها

  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان