Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن طباطبائیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تسهیلات بخش کشاورزی دامغان به ارزش 386 میلیارد ریال از محل اعتبارات رونق تولید، صندوق توسعه ملی و اعتبارات اشتغال پایدار روستایی، پرداخت شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان عنوان کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده در حوزه کشاورزی، 156 میلیارد و 846 میلیون ریال مربوط به اعتبارات رونق تولید، بیش از 93 میلیارد ریال در سال 96 و بقیه در سال 97 به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طباطبائیان با اشاره به میزان تسهیلات اعطا شده در شهرستان دامغان از محل صندوق توسعه ملی افزود: در سال 96 و 97 تعداد 101 طرح کشاورزی به ارزش 322 میلیارد و 316 میلیون ریال برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد که 110 میلیارد ریال تسهیلات این بخش به متقاضیان حوزه کشاورزی شهرستان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 120 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی توسط متقاضیان کشاورزی دریافت شد که تمامی درخواست ها نیز متعلق به سال 1397 بود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: در سال جاری، 68 طرح کشاورزی برای دریافت بیش از 320 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شد.
به گزارش ایرنا، بیش از سه هکتار باغ میوه و 19 هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان دامغان وجود دارد.
35 درصد اشتغال دامغان در حوزه کشاورزی است و پنج هزار باغدار و کشاورز در این بخش مشغول فعالیت هستند.
9856/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال بخش کشاورزی جهاد کشاورزی صندوق توسعه ملی کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل