Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-مدير کانون فرهنگي هنري مولود کعبه اروندکنار از برگزاري مراسم ختم قرآن کريم و اطعام روزه داران در ماه مبارک رمضان در محل مسجد دانشگاه پيام نور اروندکنار خبر داد.

به گزارش خبرگزاري آريا از اروندکنار، سيدعدنان هاشمي اظهار کرد: کانون فرهنگي هنري مولود کعبه اروندکنار با همکاري پايگاه بسيج حضرت علي اکبر (ع) و همکاري مديريت برنامه ريزي فرهنگي اجتماعي دانشگاه پيام نور به مناسبت ماه مبارک رمضان جلسات جمع خواني ختم قرآن کريم ويژه همکاران دانشگاهي در مسجد دانشگاه برگزار مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمي افزود: اين برنامه همه روزه در ايام کاري از ساعت 12:15 تا نماز ظهر و تا پايان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وي به سنت حسنه افطار روزه داران اشاره کرد و بيان کرد: : از آنجا که سنّت حسنه اطعام و افطار روزه داران مورد تأکيد دين مبين اسلام بوده و همواره در بيان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام به آن اشاره و توصيه گرديدهاست  مسجد اميرالمومنين (ع) نهر دراچه اروندکنار مانند سنوات گذشته، سفره افطار خود را به صورت ساده گسترده و ضيافتي معنوي براي ساکنان شهروندان، تدارک ديده است.

مدير کانون فرهنگي هنري مولود کعبه اروندکنار افزود: سفره افطاري ياد شده در قالب طرح اکرام و پذيرايي روزه داران در طول ماه مبارک رمضان هر شب بصورت ساده با مشارکت نيکوکاران و بانيان خير در اين محل تهيه و تدارک ديده شده است به نحوي که بخشي از آن به صورت غذاي گرم دربِ منزل مستمندان و نيازمندان حومه شهر اروندکنار پخش گردد.

پايان پيام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مراسم ختم قرآن کريم اطعام روزه داران ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

کد خبر 848108 منبع: میزان برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها خبر مهم مسیحیت سوئد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند