Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:55:01 GMT

معلمان بازنشسته آموزش و پرورش اهر تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۶۹۸۱۶

معلمان بازنشسته آموزش و پرورش اهر تجلیل شدند

تبریز-ایرنا- با برگزاری آیینی از 230 معلم بازنشسته آموزش و پرورش اهر در باشگاه فرهنگیان این شهر تجلیل شد.

به گزارش ایرنا ، در این آیین فرماندار اهر، با تبریک هفته معلم به خانواده بزرگ آموزش و پرورش با تاکید بر حفظ جایگاه و منزلت معلمان در جامعه اظهار داشت: هر جامعه‌ای که به حوزه آموزش، پرورش و فرهنگ توجه نکند آن جامعه پایدار نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاهد محمودی افزود: برگزاری چنین مراسمی برای معلمان در هفته معلم تنها بهانه برای گردهم آمدن فرهنگیان است و ما هر روز، هر هفته و هر ماه را متعلق به معلمان می‌دانیم.
فرماندار اهر در ادامه از آغاز عملیات اجرایی خانه امید شهرستان اهر در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: هفته گذشته پیمانکار خانه امید شهرستان اهر مشخص شده و به زودی عملیات اجرایی ساخت این خانه آغاز می‌شود.
امام جمعه اهر هم با اشاره به اینکه تجلیل از معلمانی که 30 ‌سال خدمت کرده‌اند کمترین کار در حق خدمات این قشر فرهیخته و عالم است خاطرنشان کرد: معلمان به جهت این‌که معلومات خود را فراموش نکنند نیاز به دورهمی و پاتوق فرهنگی دارند اگر این موارد مورد توجه قرار گیرد بطور قطع احساس بازنشستگی نخواهند کرد.
جواد حاجی‌زاده ادامه داد: معلمان در راه خداوند متعال علم را آموخته‌اند و در راه رضای خداوند آن را به دیگران می‌آموزند و این مهم نشان دهنده جایگاه ارزشمند و رفیع معلمان در نزد خداوند متعال است.
مدیر آموزش و پرورش اهر نیز با بیان اینکه از زمان تاسیس آموزش و پرورش شهرستان اهر بیش از 105 سال می‌گذرد، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش اهر در 105 سال گذشته با عناوین مختلفی همچون اداره معارف قراجه‌داغ و اداره فرهنگ ارسباران از دوره قاجار فعالیت داشته است.
قادر رمضان پور افزود: آموزش و پرورش اهر در گستره ارسباران و تربیت و تعلیم معلم در 18 محال قره‌داغ با بیش از یک هزار روستا نقش ممتاز و بی‌بدیلی داشته و در رشد و توسعه فرهنگی این منطقه نقش برجسته ای ایفا کرده است.
وی بابیان اینکه پرفسور آخوندی پدر آیین دادرسی ایران یکی از چهره برجسته و برخواسته از آموزش و پرورش اهر است، گفت: بازنشستگی بدین معنا نیست که خدمت سی‌ساله شهروندان را از یاد ببریم بلکه این خدمت مدالی بر گردن بازنشستگان است.
7225/3071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بازنشسته معلم اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: تقدیر از معلمان باید به عنوان یک فرهنگ در میان جامعه ما نهادینه و جایگاه و نقش معلمان همواره والا نگه داشته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، هاشم ناظمی‌جلال، امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: معلمان همواره در طول ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده‌ و نقش آن‌ها همیشه سازنده بوده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع و متعددی برای هفته بزرگداشت مقام معلم در استان پیش‌بینی شده است، افزود: برنامه شناسایی معلمان نمونه و عوامل کیفیت بخشی و اجرایی از جمله این برنامه‌ها بوده که در چهار سطح مدرسه، منطقه، استانی و کشوری صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در مرحله اول بیش از ۴۵۰۰ نفر از معلمان نمونه استان در سطح مدرسه شناسایی شدند که ۲۵۰۰ نفر از آنها به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

ناظمی‌جلال اضافه کرد: ۵۱ نفر معلم نمونه به مرحله استانی و در نهایت چهار نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند که یک نفر از آنها آقای آرمان حسنی از منطقه زیویه به عنوان معلم نمونه کشوری برگزیده شد.

وی تصریح کرد: از جمله دیگر برنامه‌های این هفته دیدار فرهنگیان استان با مقام معظم رهبری است که از استان کردستان ۴۰ نفر فردا (چهارشنبه) با رهبری دیدار خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به نواختن زنگ سپاس معلم در استان، گفت: این برنامه نیز امروز همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین در مدرسه شهیده مقبل سنندج به اجرا درآمد.

ناظمی‌جلال خاطرنشان کرد: دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در کردستان و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری نیز از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم است.

وی تصریح کرد: تقدیر از معلمان نمونه، تکریم و دیدار با فرهنگیان بازنشسته، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برپایی میز خدمت و سخنرانی مدیران آموزش و پرورش در پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز برای هفته گرامیداشت مقام معلم در استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: برنامه نمادین گرامیداشت هفته معلم نیز روز سه‌شنبه آینده _هیجدهم اردیبهشت_ در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

ناظمی‌جلال گفت: هدف ما این است که تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در میان جامعه ما نهادینه شده و جایگاه و نقش معلمان همواره والا نگه داشته شود.

کد خبر 749350

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • تکریم شان معلم در این هفته بسیار مهم است/انتخاب۷معلم نمونه استانی
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند