Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرافتخارترین تیم فوتبال بانوان که به خاطر مشکلات مالی، برخی از بازیکنان خود را از دست داده اکنون برای ادامه لیگ با کمبود بازیکن مواجه شده است تا جایی که سرمربی این تیم برای جبران این کمبود پا به توپ شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در هفته چهاردهم لیگ برتر در حالی آذرخش تهران را با ۶ گل شکست داد که مریم ایراندوست سرمربی ملوان بار دیگر پا به توپ شد و سه پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان که در ماه‌های اخیر به دلیل مشکلات مالی برخی از بازیکنان خود را از دست داده است در دیدارهای باقی مانده لیگ با مشکل کمبود بازیکن مواجه شده به همین دلیل ایراندوست هم همراه سایر بازیکنان وارد میدان مسابقه شد تا به تیم خود کند. اما این تنها تغییر ملوان نبود بلکه ایراندوست مجبور شد از دروازه بان اول خود در پست هافبک وسط استفاده کند تا مشکل کمبود بازیکن را به گونه‌ای حل و فصل کند.


ایراندوست پیش از آغاز هفته چهاردهم درباره احتمال پا به توپ شدنش به ایسنا گفت:" هیچ چیزی بعید نیست و به این بستگی دارد که بازیکنان برمی‌گردند یا نه. اگر نیایند شاید مجبور شوم این چند مسابقه را به تیم کمک کنم. البته امیدوارم این اتفاق نیفتد چون از همه نظر برای من سخت است و دوست دارم بازیکنان برگردند."

آخرین باری که ایراندوست به عنوان مربی_ بازیکن پا به زمین مسابقه گذاشته بود به مرداد ماه سال ۹۷ برمی گردد که این تیم پس از دو سال انحلال دوباره به مستطیل سبز رنگ بازگشت. به همین دلیل این مربی در لیگ یک همراه با سایر بازیکنانش پا به توپ شد و تیم خود را به لیگ برتر رساندند.


به نظر می‌رسد پر افتخارترین تیم فوتبال بانوان این روزها حال و روز خوشی ندارد. بازی ایراندوست و چیدمان بازیکنانش در زمین نشان می‌دهد که این تیم از تیر آخر خود برای بقا در لیگ استفاده کرده است.


امید است مسئولان انزلی بانوان فوتبالیست خود را رها نکنند. چرا که انزلی چی‌ها به فوتبال بانوان ایران شور و شوقی دوباره بخشیدند و بی توجهی به آنها به مثابه بی توجهی به هواداران پر شماری است که با شور و اشتیاق بر روی سکوهای ورزشگاه حاضر می‌شوند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امروز یک شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ بین دو تیم فوتسال پالما و بارسلونا برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود پالما به پایان رسید.

در این دیدار بارسلونا ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان پالما بازی را به تساوی کشاندند و در حالی که تنها ۸ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود از روی یک ضربه ایستگاهی و یک کار تمرین شده توانستند گل دوم را وارد دروازه آبی و اناری‌ها کنند.

بارسایی ها در حالی در نیمه اول با شکست به رختکن رفتند که پالما ۵ خطای خود را انجام داده بود و ۲ خطای این تیم در اواخر نیمه اول به ۲ ضربه پنالتی از نقطه دوم منجر شد اما درخشش دروازه بان پالما باعث شد هیچکدام از این ضربات راهی در چهارچوب نداشته باشد.

در نیمه دوم هم بازیکنان بارسلونا بودند که سراسر حمله می‌کردند اما بازیکنان پالما با یک ضد حمله سریع موفق شدند گل سوم را هم به ثمر برسانند.

در ادامه هم بارسلونا که دست به پاورپلی زده بود به دلیل اخراج بازیکنش ۴ نفره شد تا سبزپوشان پالما از این فرصت استفاده کنند و گل چهارم را هم وارد دروازه حریف کنند. بلافاصله هم اشتباه خط دفاعی بارسلونا باعث شد توپ در خط دفاعی به مهاجم پالما برسد و او هم گل پنجم را برای تیمش به ثمر رساند.

مسلم اولادقباد ملی پوش ایرانی پالما در این دیدار در لیست نفرات تیمش حضور داشت و در نیمه اول حدود یک دقیقه به میدان رفت.

در اواسط نیمه دوم هم حدوداً یک دقیقه در زمین حضور داشت و در دقیقه ۳۰ به دلیل خطایی که مرتکب شد با کارت زرد جریمه شد.

به این ترتیب پالما که مدافع عنوان قهرمانی این بازی‌ها بود برای دومین بار پیاپی بر بام فوتسال اروپا ایستاد و از عنوان خود دفاع کرد.

کد خبر 6097664

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟