Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@09:05:48 GMT

تلفات آتش‌سوزی سوپرجت روسی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۰۰۸۴

شمار تلفات آتش سوزی هواپیمای سوپر جت روسی که به هنگام فرود اضطراری دچار سانحه شده بود به 41 نفر افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد که شمار قربانیان حادثه آتش سوزی هواپیمای سوپر جت روسیه هنگام فرود اضطراری به 41 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت روسیه اعلام کرده است که بیشتر قربانیان در نتیجه سوختگی و استنشاق مونو اکسید کربن جان خود را از دست  داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    رسانه‌های روسیه یکشنبه شب به وقت تهران از آتش گرفتن یک فروند هواپیمای مسافربری سوپر جت در یکی از فرودگاه‌های این کشور حین فرود اضطراری خبر دادند.   به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، این هواپیما که از نوع «سوخو-100 سوپر جت» بود حین فرود در فرودگاه «شرمتوا» مسکو  و در حالی که ۷۸ سرنشین به همراه داشت، آتش گرفت.   وبگاه شبکه خبری «راشاتوی» نیز در این زمینه نوشت که به‌دنبال این حادثه که ساعت ۱۸:۴۰ به وقت محلی رخ داد، مسافران وحشت‌زده با شتاب از هواپیما خارج شدند. این سوپر جت به خطوط هوایی «ایرفلوت» روسیه تعلق داشت.    شبکه راشا تودی گزارش داد که تحقیقات درباره علت این حادثه آغاز شده است و دو کارشناس مربوطه به این شبکه گفته‌اند چند احتمال را در تحقیقات در نظر خواهیم گرفت.    براساس این گزارش، کارشناسان معتقدند که عامل رعد و برق، اتصال الکترونیکی و یا اقدام جنایی از عوامل در دست بررسی برای یافتن علت این سانحه است.    کارشناسان می‌گویند با توجه به تصاویری که هنگام فرود اضطراری گرفته شده است این هواپیما در آسمان آتش گرفته است و احتمالات بالا از جمله دستکاری عمدی را نمی‌توان رد کرد.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها

منابع روسی از انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف خبر دادند.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، منابع روسی از هدف قرار دادن انبار پهپاد‌های اوکراینی در خارکوف خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که صبح امروز منطقه صنعتی اوستووو هدف قرار گرفت و به دنبال آن آمبولانس‌ها به محل حمله شتافتند.

منابع روسی از زخمی شدن دستکم ۳۰ نظامی اوکراینی در جریان حمله به خارکوف خبر دادند.

اسپوتنیک گزارش داد: در واکنش به حمله‌های نیرو‌های مسلح اوکراین به اهداف غیرنظامی، نیرو‌های روسی به طور مرتب اهداف نظامی اوکراین و زیر ساخت‌های صنعتی و مراکز نظامی و ارتباطاتی را هدف قرار می‌دهند.

دیگر خبرها

  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • افزایش تلفات عملیات ضدصهیونیستی کرم ابوسالم
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل