Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:17:45 GMT

ناکامی تیم مارادونا در صعود به دسته‌یک مکزیک

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۰۲۲۶

ناکامی تیم مارادونا در صعود به دسته‌یک مکزیک

تیم دیگو مارادونا، دورادوس مکزیک، در بازی برگشت پلی‌آف لیگ دسته‌دوی مکزیک مقابل حریفش اتلتیکو سن‌لوئیس شکست خورد و از صعود به لیگ دسته‌یک این کشور بازماند.

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا، اسطوره آرژانتینی با بدست گرفتن هدایت تیم دسته‌دومی دورادوس در مکزیک موفق شد این تیم که سالها بود در میانه‌های جدول لیگ دسته دوی این کشور حضور داشت و حتی پیش از پیوستن مارادونا با خطر سقوط به دسته پایین‌تر مواجه بود را به فینال این لیگ برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینالی که به صورت پلی‌آف برگزار شده و برنده آن به لیگ دسته‌یک یا همان دسته برتر فوتبال باشگاهی مکزیک راه می‌یابد.

 

تیم مارادونا، دورادوس در بازی رفت این پلی‌آف با حریفش اتلتیکو سن‌لوئیس به تساوی 1-1 رسید بود و دیروز در خانه حریف با امیدهای فراوان به مصاف تیمی رفت که از سوی اتلتیکو مادرید حمایت می‌شود. اما مارادونا و تیمش به هر دری زدند موفق نشدند و در نهایت با نتیجه 1-0 شکست خورده و از صعود بازماندند.

 

 

جالب اینجا بود که تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و کار به وقتهای اضافه کشیده شد و در دقیقه 102 بازی بود که اونای بیلبائو بازیکن سن‌لوئیس دروازه تیم مارادونا را باز کرد تا او را غرق ناراحتی کند. مارادونا که همه رویاهایش برای رساندن دورادوس به لیگ دسته‌‌یک مکزیک را نقش بر آب می‌دید روی نیمکت نشسته و سر در گریبان فرو برده بود.

 

 

 

آرژانتین مارادونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد

آینده دنی سبایوس در رئال مادرید شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، با وجود علاقه اتلتیکو مادرید به جذب دنی سبایوس، رئال مادرید تمایلی به فروش این هافبک 27 ساله ندارد و می‌خواهد او را در ترکیب حفظ کند.

هرچند سبایوس از دقایق بازی خود راضی نیست اما رئال مادرید نیز قصد سرمایه‌گذاری روی یک هافبک جدید را ندارد و ترجیح می‌دهد با سبایوس ادامه دهد. البته در یک صورت ممکن است لوس بلانکوس به فروش سبایوس رضایت دهد و آن هم این است که پیشنهاد هنگفتی برای این هافبک اسپانیایی از راه برسد.

گفتنی است دنی سبایوس تا سال ۲۰۲۷ با رئال مادرید قرار دارد و در فصل جاری تنها ۵۰۵ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است.

ناامیدی دنی سبایوس از وضعیت خود در رئال مادرید

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!