Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها گرفتن نتیجه برای پدیده شهر خودرو مهمتر از بازی زیبا است؛ فقط سه امتیاز بازی‌ها است که می‌تواند پدیده شهر خودرو را برای نخستین آسیایی شدن خودش کمک کند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، چیزی شبیه به معجزه برای پدیده شهر خودرو در حال رقم خوردن است؛ تیمی که تا هفته پایانی فصل پیش برای نیفتادن تقلا می‌کرد اینک در آستانه کسب سهمیه آسیایی برای فصل آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده شهر خودرو روز گذشته موفق شد با یک گل برابر تیم فوتبال سایپای کرج به برتری برسد؛ سایپایی که تازه علی دایی را برکنار کرده بود و ابراهیم صادقی در نخستین تجربه مربیگری خود موفق عمل نکرد و مقابل شاگردان یحیی گل محمدی شکست را پذیرفت.

پدیده اینک در حساس‌ترین شرایط فوتبالی خود در تمامی تاریخ خودش قرار دارد؛ آنها هفته آینده یک دیدار فوق حساس برابر سپاهان اصفهان در ورزشگاه امام رضا(ع) دارند و برتری آنها می‌تواند امیدواری زیادی را به این تیم برای کسب سهمیه آسیایی بدهد.

پدیده شهر خودرو اینک 52 امتیازی است و در صورتی که مقابل سپاهان 54 امتیازی در دیدار هفته آینده خود به برتری برسد همه چیز برای آسیایی شدن در اختیار خودش است و دیگر نیازی ندارد به نتایج سایر تیم‌های در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر چشم بدوزد و البته که باید در جدالی حساس مقابل شاگردان مربی سابقش یعنی رضا مهاجری در ماشین سازی تبریز قرار بگیرد.

هواداران پدیده شهر خودرو این روزها رویاهای زیادی برای فصل آینده دارند و می‌خواهند برای نخستین بار تیم خود را در قامت آسیایی مشاهده کنند و البته که آنها برای فصل بعد دیگر به کسب سهمیه رضایت نخواهند داد و در پی این خواهند بود که به مقام قهرمانی برسند.

یحیی گل محمدی خود نیز به حساسیت این روزهای پدیده و بازی‌های آینده تیمش بسیار واقف است و در نشست خبری روز گذشته پس از دیدار مقابل سایپای کرج نیز به این مسئله اذعان کرد.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهشتم/ پدیده از تراکتورسازی عبور کردلیگ برتر فوتبال| پیروزی پدیده برابر سایپا با گل سریع بازیکن تعویضیلیگ برتر فوتبال| تساوی سایپا و پدیده در نیمه اول

وی در این نشست درباره دو بازی پایانی تیمش در لیگ برتر و اینکه می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد یا نه، گفت: باید همین روند را در دو بازی آینده حفظ کنیم، هفته بعد یک دیدار خانگی با سپاهان داریم که بسیار حائز اهمیت است و از همین الان باید تمرکزمان را روی آن مسابقه قرار دهیم.

گل محمدی می‌گوید: خیلی مهم است که در این مسابقه نتیجه خوبی کسب کنیم و بعد از آن نیز در تبریز به مصاف ماشین‌سازی خواهیم رفت. مهمترین وظیفه ما این است که بتوانیم در این دو بازی نتیجه لازم را بگیریم.

این روزها گرفتن نتیجه برای پدیده شهر خودرو مهمتر از بازی زیبا است؛ این روزها فقط و فقط سه امتیاز بازی‌ها است که می‌تواند پدیده شهر خودرو را برای نخستین آسیایی شدن خودش کمک کند.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و پنجم سری A تیم‌های یوونتوس و رم به مصاف هم رفتند که با تساوی 1-1 به پایان رسید.

بعد از گل روملو لوکاکو برای رم، تیم مکس آلگری در این بازی با گل گلیسون برمر موفق شد به تساوی برسد و یک امتیاز را از بازی خارج از خانه کسب کند.

مکس آلگری درمورد عصبانیتش پس از بازی به میکروفون دازن گفت:"ما خطر از دست دادن مسابقه‌ای را داشتیم که نتوانسته در آن برنده شویم، به خصوص در ابتدای نیمه دوم که چندین موقعیت مطلوب داشتیم. طبیعی بود که رم برگشت، بعد خودمان چند موقعیت دیگر داشتیم، سپس در دو دقیقه آخر مدیریتی باورنکردنی روی توپ داشتیم.

4 تساوی متوالی در هفته‌های پایانی؟

قطعا پشیمانیم، طبیعتاً ما می‌توانستیم در این دوره بهتر عمل کنیم، اما فوتبال اینطور است، گاهی اوقات آنطور که می‌خواهی پیش نمی‌رود. ما بعد از شکست خانگی مقابل اودینزه به نوعی فروپاشیدیم. با دانستن اینکه اینتر به وضوح بهتر است و ما 12-14 امتیاز نسبت به تیم‌های نزدیک به رده دوم فاصله داشتیم، طبیعی بود که کمی سرعت تیم کاهش پیدا کند. اکنون برتری خوبی داریم و این فرصت را داریم که شنبه مقابل سالرنیتانا آن را قطعی کنیم.

دانیله ده‌روسی گفت که یوونتوس "بازیکنانی استثنایی" دارد؟

نکته مهم اکنون این است که روی بازی بعدی تمرکز کنیم، زیرا هدف ما برای لیگ قهرمانان اروپاست، سپس ما فینال کوپا ایتالیا را داریم. باشگاه در پایان فصل ارزیابی خواهد کرد، طبیعتاً بازیکنان خوبی در یوونتوس وجود دارد، اما ما بازیکنانی مانند پل پوگبا، نیکولو فاجولی و البته فدریکو کیه‌زا را از دست داده بودیم.

مدیران باشگاه در مورد آینده شما تصمیم گرفته‌اند؟

نمی‌دانم، باید از باشگاه بپرسید. نکته مهم این است که ما روی فینال کوپا ایتالیا تمرکز کنیم و امیدوارم با کسب سهمیه به لیگ قهرمانان اروپا برگردیم. می‌دانم که در این هفته‌ها تیترهای مربوط به «آینده آلگری» بسیار داغ است، اما زمان زیادی تا پایان فصل باقی نمانده است. تنها جایی که هیچکس از من نمی‌پرسد آیا فصل آینده می‌مانم یا نه، زمانی است که به خانه‌ام در لیورنو برمی‌گردم!

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم