Web Analytics Made Easy - Statcounter

والنسیا حکم سقوط هوئسکا به دسته پایین‌تر را امضا کرد.

طرفداری- پس از این که روز گذشته بایرلورکوزن در جریان پیروزی ۶-۱ خود مقابل آینتراخت فرانکفورت رکوردی قدیمی را زنده کرد، والنسیا هم موفق به انجام کاری مشابه در اسپانیا شد.

شب گذشته تیم قعر جدولی هوئسکا که هنوز به ماندن در لالیگا امید اندکی داشت، میزبان خفاش‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل دقیقه ۲ دنیل واس نشان داد میزبان کار راحتی برای متوقف کردن شاگردان مارسلینو ندارد. اما قبل از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول، رودریگو، سانتی مینا (۲ بار) و خابیر اتسیتا (گل به خودی) چهار گل دیگر به ثمر رساندند تا هوئسکا با شکست سنگین ۵-۰ راهی رختکن شود. بدین ترتیب خفاش‌ها برای اولین بار پس از سال ۱۹۶۷ که موفق به زدن پنج گل در نیمه اول مقابل کوردوبا شده بودند، با این رکورد برابری کردند. گفتنی است نیمه دوم بازی شب گذشته با برتری ۲-۱ هوئسکا پایان یافت تا در نهایت والنسیا با پیروزی ۶-۲، خودش را در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نگه دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!

به گزارش ورزش سه، پارسا جعفری در نیمه نخست بازی با تراکتور واکنش های پرتعدادی داشت مانع گلزنی بازیکنان این تیم به ویژه گوستاوو واگنین شد که در دو ضربه خطرناک را از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه ذوب آهن شلیک کرد.

واگنین در دقایق ابتدایی مسابقه از نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه والی و چکشی توپ را به زمین کوبید و در حالی که به شکلی خطرناک از بالای سر پارسا جعفری در آستانه گل شدن بود او به سختی مانع گل شدن توپ شد.

واگنین در وقت‌های اضافه مسابقه هم با نفوذ سریع به عمق در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه محکم او از زاویه بسته با واکنش تماشایی جعفری بازهم راه به جایی پیدا نکرد.

جعفری در این مسابقه دو موقعیت خوب گلزنی هم از هاشم‌نژاد و رحمان جعفری گرفت تا دروازه‌اش را یک نیمه بسته نگه دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش