Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ‌‌گفت: بیماران مبتلا به سندروم دان و اوتیسم برای اولین بار در دنیا در شهرستان فردوس تیراندازی با کمان کار می‌کنند که به زودی ثبت جهانی می‌شود. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهران سرپرست در نخستین نشست هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی و رؤسای ادارات استان خراسان جنوبی اظهار داشت: باید بر‌اساس وضعیت اقتصادی و فرهنگی استان برنامه‌ریزی شود و اگر می‌توانید میزبانی برگزار کنید آن میزبانی را قبول کنید در غیر این صورت میزبانی قبول نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید نقدپذیر باشیم و از انتقاد نترسیم و متاسفانه در این جلسه هم اندیشی 95 درصد موضوعات مطرح شده قانونی ندارد که عدم تعامل بین هیئت ورزشی و اداره یکی از موضوعات است.

321 روستای بالای 20 خانوار کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت ورزشی ندارندکردستان به لحاظ زیرساخت ورزشی آخرین استان کشور استزیرساخت ورزشی ویژه برای معلولین نهاوند تعریف نشده است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: هرکسی نباید به خودش اجازه دهد که مدیر ورزشی شود و باید نوع نگاه و رفتارها را تغییر داد.

خراسان جنوبی جز پنج استان برتر ورزش همگانی است

سرپرست با بیان اینکه خراسان جنوبی رتبه دوم ورزش‌های سازمان یافته را در اختیار دارد تصریح کرد: خراسان جنوبی جز پنج استان برتر ورزش همگانی است.

وی ادامه داد: امروز نرخ اماکن ورزشی در استان رشد کمتر از 13 درصدی داشته و در حال حاضر اماکن ورزشی با کمترین نرخ و با تخفیف در حال فعالیت است.

توزیع بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار در میان هیئت‌های ورزشی استان

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از توزیع 6 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار در میان هیئت‌های ورزشی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: باید هیئت‌‌‌ها برنامه‌های کاری خود در سال جاری ارائه دهند.

سرپرست با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 5 هزار نفر در ورزش و جوانان استان فعالیت دارند اظهار داشت: 148 پروژه در حوزه زیرساخت ورزشی استان در حال اجرا است.

بیش از 2 هزار نفر در رشته ژیمناستیک استان فعالیت می‌کنند

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر در رشته ژیمناستیک استان فعالیت می‌کنند اما در بحث تجهیزات دچار ضعف هستیم.

بیابانی تصریح کرد: زیرمجموعه‌های اداره ورزش و جوانان بیرجند عملکرد ضعیفی دارند و هنوز اسناد خزانه را تحویل ما نداده‌اند.

تیراندازی باکمان بیماران سندروم دان و اوتیسم ثبت جهانی می‌شود

رئیس هیئت تیر و کمان خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: بیماران مبتلا به سندروم دان و اوتیسم برای اولین بار در دنیا در شهرستان فردوس تیراندازی با کمان کار می‌کنند.

نوروزپور با بیان اینکه این تیراندازی باکمان بیماران سندروم دان و اوتیسم به زودی ثبت جهانی می‌شود افزود: امیدواریم اعتبارات ویژه‌ای به بخش ورزش جانبازان و معلولان در رشته تیراندازی با کمان اختصاص یابد.

هر کدام از هیئت‌های ورزشی کشتی، بوکس، اسکواش، پهلوانی و زورخانه‌ای و تکواندو استان در این نشست گزارشاتی از فعالیت‌های خود بیان کردند که کسب 50 مدال رنگارنگ هیئت کشتی استان در سال گذشته، برگزاری اولین دوره نمادین مسابقه بوکس در آموزش و پرورش، برگزاری بزرگترین رویداد تاریخ اسکواش استان در اسفندماه امسال، کسب 100 مدال رنگارنگ ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و گلایه از عدم تجهیزات الکترونیکی ورزشی تکواندو از جمله مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد