Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: بیشتر نفرات اعزامی ما به جام بین‌المللی ساساری ایتالیا را کشتی‌گیران جوان و امید تشکیل می‌دهند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه گفته شد تغییراتی در تیم اعزامی به جام ساساری ایتالیا ایجاد خواهد شد، اظهار داشت: ما یک لیست ابتدایی دادیم که در آن نام 12 کشتی‌گیر قرار داشت چون باید لیست ابتدایی را به میزبان اعلام می‌کردیم اما حتما در این فهرست تغییراتی ایجاد خواهد شد که در ابتدای اردوی بعدی لیست نهایی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نفرات اعزامی به این جام تصریح کرد: بیشتر نفرات اعزامی را کشتی‌گیران جوان و امید ما تشکیل می‌دهند. البته من در جریان اینکه قرار است چند تن از کشتی‌گیران تیم ملی جوانان در جام ساساری محک بخورند نیستم، اما کشتی‌گیرانی مثل امیرمحمد یزدانی، فروتن و نخودی که جوان هستند، ما را همراهی می‌کنند.

حبیبی در مورد اینکه «اردوهای بعدی بزرگسالان در شهرستان برگزار خواهد شد یا نه؟» گفت: این اردویی که از 23 اردیبهشت آغاز می‌شود به حضور در جام ساساری ایتالیا منتهی خواهد شد به همین دلیل در تهران خواهد بود. در مورد اردوهای بعدی هم بعدا تصمیم‌گیری می‌شود و با توجه به برنامه‌هایی که در پیش است، مکان اردوها مشخص می‌شود.

سرپرست تیم ملی آزاد با ابراز رضایت از اردوی مشترک ترکمنستان، تاکید کرد: با تیم کاملا در ارتباط هستیم، همه چیز آنجا روبراه است و برنامه‌ها خیلی خوب پیش می‌رود. تمام برنامه‌هایی که از قبل برای تیم ملی در راه حضور در جهانی 2019 در نظر گرفته شده بود در حال اجراست و تمرینات در عشق‌آباد نیز به همان شکل پیگیری می‌شود.

علیزاده: امیدوارم تکلیف کشتی زودتر مشخص شود/ حضور در جام رومانی را از دست دادیم

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او یه ایلنا گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد ۱ و۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901201

دیگر خبرها

  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات