Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:24:48 GMT

رویارویی پرچمدار ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ سامسونگ؛ اس ۸ و ای ۷ پلاس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۱۷۰

رویارویی پرچمدار ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ سامسونگ؛ اس ۸ و ای ۷ پلاس

گلکسی اس ۸ پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۷ بود، نخستین پرچمدار این کمپانی کره‌ای. هر چند از مدت‌ها پیش بخشی از مشخصات و ویژگی‌های این اسمارت فون لو رفته بود، با این حال دوست‌داران سامسونگ به خصوص سری اس به شدت منتظر اس ۸ بودند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام وب‌سایت دیوار، Galaxy S۸ را برترین محصول سامسونگ در سال ۲۰۱۷ می‌نامیم؛ بالا رده‌ای که البته بی‌رقیب نبود: ای ۸ پلاس ۲۰۱۸ که در ژانویه آن سال، عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه این‌ها که هر دو از یک برند بودند، کار آسانی نبود اما ما سعی کردیم تا جای ممکن بتوانیم دقیق‌ترین قیاس S۸ و A۸+ را داشته باشیم، از قیمت گوشی سامسونگ S۸ و A۸+ در سایت دیوار تا مشخصات ظاهری و باطنی. اگر میان خرید این دو مردد هستید، تا انتهای این متن با ما بمانید. شک نکنید به نتیجه خواهید رسید.

از ای ۸ پلاس ۲۰۱۸ شروع می‌کنیم؛ موبایلی که در مقایسه با اس ۸ سن و سال کمتری دارد. ۱۹۱ گرم وزن برای یک اسمارت فون شاید در نگاه اول کمی در ذوق بزند، آن هم در دوره‌ای که سبک وزن‌ها بیشتر به چشم می‌آیند. صفحه ۶ اینچی سوپر امولد این موبایل در کنار ضدآب و ضدغبار بودنش، با اندروید ۷، پردازنده ۸ هسته‌ای، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین دوگانه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی همه چیزی است که A۸ Plus را می‌توان در آن‌ها توصیف کرد. حسگر اثر انگشت، شتاب‌سسنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و قطب‌نما نیز از آپشن‌هایی است که ای ۸ پلاس ۲۰۱۸ به آن‌ها مجهز است.

قیمت این تلفن همراه چقدر است؟ در سایت دیوار در یک آگهی، a۸ plus ۲۰۱۸ آکبند، ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته فروشنده می‌گوید پای معامله تخفیف هم می‌دهد. در مورد دیگری نیز نمونه در حد نو این موبایل به همراه گارانتی، ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

و حالا می‌رسیم به پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۷: S۸. وزن این تلفن همراه ۱۵۵ گرم است. پشت و جلوی آن از جنس شیشه و فریمش از جنس آلومینیوم توصیف می‌شود. مانند ای ۸ پلاس ۲۰۱۸، ضد آب و ضد گرد و غبار و اندروید ۷، سیستم عامل این اسمارت فون عنوان شده است. صفحه نمایش اس ۸ نیز از نوع سوپر امولد، ۵.۸ اینچ با محافظ گوریلا گلس ۵ است. دو پردازنده ۸ هسته‌ای، اس ۸ را از ای ۸ پلاس قدرتمندتر نشان می‌دهد اما از نظر دوربین، کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی دوربین اصلی و کیفیت ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی اس ۸، شاید باب میل دوست‌داران عکاسی با موبایل نباشد. پس اگر یک گوشی قدرتمند، کاری و سبک می‌خواهید به سراغ سامسونگ S۸ بروید اما چنانچه ثبت عکس برایتان بیشتر اهمیت دارد، ای ۸ پلاس ۲۰۱۸ را به شما توصیه می‌کنیم. البته قیمت بالای این گوشی را هم باید در نظر بگیرید.

در سایت دیوار آگهی خرید و فروش اس ۸ بسیار زیاد است. برای مثال در یک مورد S۸ کارکرده به همراه کلیه لوازم جانبی و به شرط سلامت سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. در مورد دیگری نیز خرید گوشی سامسونگ S۸ در حد نو ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آگهی شده است. فروشنده می‌گوید به همراه لوازم جانبی، چند قاب فانتزی نیز به خریدار هدیه می‌دهد که به ادعای خودش، روی هم رفته ۷۰۰ هزار تومان می‌ارزند! حالا نظر شما چیست؟ اس ۸ یا ای ۸ پلاس ۲۰۱۸؟

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید گوشی خرید گوشی سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: درخواست ها از کنگره آمریکا برای افزایش تدارکات تسلیحاتی برای اوکراین چیزی را عوض نمی کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سفیر روسیه در واشنگتن در این باره ادامه داد: اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین هم وضعیت را در میدان نبرد تغییر نمی دهد.

آناتولی آنتونوف در ادامه افزود: آمریکا باید در لفاظی های تهاجمی خود نسبت به روسیه تجدید نظر کند. رویارویی دو قدرت هسته ای به نتایج غیرقابل پیش بینی منجر خواهد شد و ما این موضوع را پیشتر هم اعلام کرده بودیم.

این در حالیست که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور پس از آنچه تهدیدهای تحریک‌آمیز برخی مقامات غربی خوانده شده، دستور آغاز رزمایش‌های نظامی استفاده از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را صادر کرد.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، مطابق با دستور پوتین، در این رزمایش آمادگی نیروهای هسته‌ای غیر راهبردی مسکو به منظور انجام عملیات‌های جنگی به بوته آزمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین، در این رزمایش‌های نظامی تمرین آماده‌سازی و استقرار تسلیحات هسته‌ای غیر راهبردی نیز گنجانده خواهد شد. به گفته وزارت دفاع روسیه، آرایش‌های موشکی در منطقه نظامی جنوبی و نیروهای دریایی در این رزمایش مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 6098607

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • نگاهی به رویارویی ذوب‌آهن و استقلال
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • شیخ صدوق بیش از هزار سال پرچمدار مکتب امام صادق(ع) و سایر اهل بیت(ع) بوده است
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود