Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آنالیزور تیم فوتبال استقلال پیش از حضورش در این تیم به جای عکس‌های فوتبالی تصاویری از طبیعت را در فضای مجازی منتشر می‌کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یکی از معضلات اصلی تیم فوتبال استقلال در فصل جاری رفتار‌های ساشا، پسر وینفرد شفر بود.

او که به واسطه پدرش نفوذ زیادی در استقلال پیدا کرده بود، حتی در کوچک‌ترین مسائل تیم دخالت و تصمیم‌گیری می‌کرد، به طوری که بازیکنان به جای صحبت با شفر، با پسر او صحبت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجیب‌تر اینکه او قراردادی نزدیک ۱۰۰ هزار دلار با استقلال بسته بود که با این قرارداد وی عنوان گرانترین آنالیزور شاغل در ایران را دارد.

یکی از نکات جالب توجه درباره ساشا این است که او تا پیش از حضور در استقلال در صفحه شخصی‌اش تصاویری از طبیعت، قورباغه و ... به اشتراک گذاشته بود ولی پس از حضور در کادر فنی استقلال تصاویر مختلف فوتبالی را به اشتراک گذاشت.

در خصوص آنالیز بازی‌ها هم بیشتر فرد دیگری در استقلال کار‌ها را انجام می‌داد و ساشا نقش زیادی در چیدن ترکیب استقلال و حتی اظهارات پدرش پس از بازی‌ها داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان استقلال شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک فوریت مصوبه تکمیل طرح آب و فاضلاب شهر بررسی می‌شود، اظهار کرد: برای تمدید این مصوبه یک فوریت ارائه شده است.

وی همچنین تصریح کرد: سامانه پایش مصوبات شورا که پیش از این پایه‌گذاری شده بود و متوقف مانده، به ثمر رسیده و امروز از این سامانه رونمایی شده و در آن کل مصوبات پایش خواهد شد و در دسترس قرار خواهد گرفت. در جلسه امروز گزارش سه ماهه حساب درآمد و هزینه شهرداری نیز ارائه خواهد شد.

چمران در خصوص ایجاد فرهنگسرا در بوستان لاله نیز یادآور شد: بعد از جشن ماه رمضان احساس شد که فضا‌هایی برای چنین طرح‌هایی مورد نیاز است. این موضوع مطرح شد که درختی قطع نمی‌شود و ما نیز اجازه نخواهیم داد درختی قطع شود. باید منتظر باشیم طرح ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دوره سوم طرحی مصوب شد که در بوستان‌هایی با مساحت بیش از یک هکتار مسجد و کتابخانه احداث شود و ساختمان اداری منع شده است، گفت: البته طرح باید به شورا ارائه شود و هیئت موردنظر طرح را مورد بررسی قرار دهد و اگر نیاز بود احداث شود به شرطی که درختی قطع نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در منطقه ۱۵ بارندگی بوده و یک کارگر به دلیل تعصب کاری خود در حال بازگشایی نهر برای جلوگیری از سرریز شدن آب بوده که متاسفانه مفقود شده و هنوز پیدا نشده است. باید چنین اقداماتی با دقت صورت بگیرد و برنامه‌ریزی از قبل انجام شده باشد تا حادثه‌ای رخ ندهد. قاعدتا hse رعایت نشده است.

چمران با بیان اینکه قرارداد‌ها منع انتشار داشته و هرکسی درخواست داشته قرارداد را تحویل گرفته است، گفت: قرارداد مشکلی ندارد و هریک از اعضا بخواهند در دسترس آنها قرار خواهد گرفت. وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و دیگر بخش‌ها قرارداد را در اختیار دارند. چنین قراردادی در سال ۹۶ نیز وجود داشته و مورد خاصی ندارد. در ساخت واگن‌ها تکنولوژی به کشور وارد می‌شود و این تفاوتی مترقی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم