Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اگر یک بار به انزلی سفر کرده باشید المان‌هایی از اهمیت و تاثیر بالای ملوان برای مردم این شهر می‌بینید که نشان می‌دهد تیم شهرشان در کنار خانواده و مشغله‌شان یکی از دغدغه‌های اصلی زندگی‌شان محسوب می‌شود و برایشان صرفاً یک تیم فوتبال نیست.

عشق به ملوان از سال‌های دور در دل مردم انزلی رخنه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان زمان که با سیروس قایقران در سطح اول فوتبال ایران می‌درخشیدند تا حالا که چند سالی است از لیگ برتر سقوط کرده و زور بازگشت هم در این تیم دیده نمی‌شود. بی توجهی مسئولان به سرمایه شهرشان باعث شده ملوان در حال حاضر به جز هواداران عاشق و کادر متعصبش چیز دیگری نداشته باشد.

محبوبیت ملوان در انزلی اما به تیم آقایان خلاصه نمی‌شود و تیم بانوان ملوان هم چند سالیست حسابی سر زبان‌ها افتاده و هم تماشاگران عاشق را به ورزشگاه می‌کشاند و هم با بازی‌های خوب و نتایجی که به نسبت داشته‌ها‌یشان در حد شاهکار است باعث شده سوژه جذابی برای رسانه‌ها باشند.

مشکلات بانوان ملوان یکی دو تا نیست و از نداشتن لباس کافی برای بازی و حتی بازیکن به تعداد نیاز برای ورود به زمین گرفته تا تامین هزینه سفرها و اردوها به نوعی آنها را از رویای قهرمانی دور کرده است ولی این‌ها هیچکدام باعث نشده بازیکنان و کادرفنی این تیم مایوس شوند و تیمی که چشم امید انزلی‌چی‌هاست را به حال خود رها کنند.

بانوان ملوان روز گذشته در حالی به مصاف آذرخش رفتند که بازیکن به تعداد کافی برای چیدمان اولیه در اختیارشان نبود و به ناچار گلر این تیم به عنوان بازیکن میانه میدان وارد زمین شده و حتی مریم ایراندوست، سرمربی تیم در چهل سالگی مجبور شده لباس بازیکن بر تن کند و به عنوان بازیکن به میدان برود و در چهل سالگی برای تیمش بازی کند.

ایراندوست حتی برای به میدان رفتن لباس یکدست با تیم را نداشت و آن را از فروشگاه‌ تهیه کرده بود و وقتی قصد داشت لوگوی باشگاه را روی پیراهنش ببوسد متوجه می‌شود پیراهنش لوگو ندارد.

در این شرایط برتری 6 بر صفر مقابل آذرخش چیزی کمتر از یک معجزه نیست. معجزه‌ای که به دست بانوان ملوان به ثبت رسید و بار دیگر نشان دادند مایه افتخار مردم شهرشان هستند.

ملوان در لیگ برتر بانوان با 23 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر بانوان فوتبال تیم بانوان ملوان انزلی مریم ایراندوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم