Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@09:43:20 GMT

ابراز احساسات مثبت از عوامل تحکیم بنیان خانواده است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۴۹۰

ابراز احساسات مثبت از عوامل تحکیم بنیان خانواده است

به گزارش ایرنا، علی حیدری روز دوشنبه در همایش مهربانو، با تاکید بر گسترش تعامل و روابط سازنده بین اعضای خانواده ها، افزود: احساسات مثبت در خانواده باید بیان شود چرا که این امر بسیاری از مسائل خانوادگی را حل و فصل می کند.
وی با اشاره به اینکه احساس و انرژی مثبت نتایج بسیار اثر بخش در تعالی و رشد خانواده ها دارد، اظهار داشت: انتقال احساسات مثبت منجر به هم افزایی در کل جامعه می شود و برآیند آن جامعه ای شاد، سرزنده و پویا ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ابهر ابراز کرد: خانواده ها از اعتماد به جوانان هراس نداشته باشند چراکه این کار ثمرات سودبخشی برای آنها خواهد داشت.
وی بیان کرد: برنامه های ویژه بانوان همچون این همایش باید بیشتر شود و امیدوارم در سال‌ های آینده متنوع تر و غنی تر برگزار شود.
امام جمعه ابهر نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه بانوان تقویت کننده انس و الفت در بین افراد خانواده هستند، افزود: ابراز عشق و عاطفه در خانواده موجب آرامش و تحکیم بنیان خانواده است.
وی با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در 3 ماهه ابتدای سال 96 ، بیان کرد: در آن مدت 3 ماهه آمار طلاق در شهرستان از آمار ازدواج پیشی گرفت که امری تامل برانگیز است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور شماری از بانوان فرهیخته و فعال شهرستان ابهر در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و ورزشی برگزار شد، بانوان فرهنگی نمونه تجلیل شدند.
9556/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام جمعه انرژی خانواده طلاق فرهنگی هنری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است

 ریحانه راحتی مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت میرجاوه گفت: افرادی که در خانواده استرس دارند معمولا پرخاشگری زیادی از خود نشان می دهند و این موضوع روی کودکان هم تاثیر منفی دارد

وی افزود: استرس در کانون خانواده را می‌توان با تکنیک های موثر که کارشناسان سلامت روان آموزش می‌دهند کنترل نمود.

ریحانه راحتی گفت:  در سه ایستگاه مستقر در بهزیستی ،بخشداری و مراکز بهداشتی شهری و روستایی به مراجعین و کارکنان ادارات  شهرستان میرجاوه به مناسبت هفته سلامت خدمات حوزه سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد  توسط کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت ارائه می شود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • مهم‌ترین عوامل ناباروری در بانوان (فیلم)
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی