Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:54:47 GMT

خداحافظی رسمی آرون رمزی با آرسنالی‌ها(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۷۱۲

خداحافظی رسمی آرون رمزی با آرسنالی‌ها(عکس)

آرون رمزی، ستاره ولزی آرسنال که از فصل بعد با پیراهن یوونتوس به میدان خواهد رفت دیروز بعد از تساوی توپچی‌ها مقابل برایتون در مراسمی از سوی هواداران آرسنال بدرقه شد.

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزی، ستاره ولزی و محبوب آرسنالی‌ها بعد از 11 سال بازی برای توپچی‌ها در پایان فصل جاری در انتقالی آزاد به یوونتوس، غول فوتبال ایتالیا منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت، دیروز بعد از تساوی آرسنال و برایتون در ورزشگاه خانگی توپچی‌ها، امیریتس، باشگاه آرسنال برای خداحافظی از ستاره ولزی‌اش مراسمی رسمی ترتیب داده بود تا هواداران آرسنال بتوانند با ستاره محبوب‌شان خداحافظی کرده و او را بدرقه کنند.

 

 

درحالیکه همبازی‌های رمزی در زمین چمن امیریتس برای او گارد احترام تشکیل داده بودند، ستاره ولزی درحالیکه اشک در چشم‌هایش حلقه زده بود در نهایت نتوانست جلوی خودش را بگیرد و در حالیکه گریه می‌کرد از هم‌تیمی‌ها و هوادارانش تشکر کرد.

 

 

رمزی 28ساله در سال 2008 از کاردیف به آرسنال آمد. او در دوران 11ساله حضورش در آرسنال سه بار قهرمان جام حذفی شده و در دو فینال جامهای حذفی در سالهای 2014 و 2017 گلهای پیروزی‌بخش توپچی‌ها را به ثمر رسانده و نقش مهمی در این دو قهرمانی آرسنال داشته.

 

 

رمزی البته در دیدار مقابل برایتون در زمین حضور نداشت و این بازی آخرین بازی او با پیراهن آرسنال حساب نمی‌شد چرا که او ماه گذشته در جریان دیدار تیمش مقابل ناپولی در یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مصدوم شده بود و به تشخیص پزشکان تا پایان فصل دیگر قادر به بازی کردن برای آرسنال نیست.

 

رمزی بعد از مراسم پراحساس خداحافظی‌اش از آرسنال گفت:" امروز برای من واقعاً پر از احساس بود. من 11 سال از زندگی‌ام را اینجا سپری کرده‌ام و در آرسنال چه در زمین و چه بیرون از زمین اتفاقات زیادی برایم افتاده. من در اینجا بزرگ شده‌ام و از اینکه به من فرصت داده شد تا این همه سال برای این باشگاه بزرگ بازی کنم واقعا سپاسگزارم".

 

آرسنال آرون رمزی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال آرون رمزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان گیمارش در ترکیب نیوکاسل در این فصل باعث شده است که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند منچستر سیتی و آرسنال به او جلب شود و گفته شده بود که مدیران این باشگاه هم آماده مذاکره برای فروش او هستند.

پیش از این انتظار می‌رفت که این بازیکن به حضورش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادامه دهد و به یکی از دو باشگاه سیتی آرسنال ملحق شود اما حالا به نظر می‌رسد که این دو باشگاه بزرگ رقیبی جدی و قدرتمند برای جذب او خواهند داشت.

تاک اسپورت خبر داده است که مدیران پاری سن ژرمن مذاکرات با نمایندگان این ستاره برزیلی را در طول چند روز اخیر آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با او به توافق برسد.

منابع نزدیک به بیمارش تاکید دارند که او علاقه بسیار زیادی به حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان در فصل آینده دارد و به همین دلیل به نظر می‌رسد که جدایی‌اش از نیوکاسل در تابستان پیش رو قطعی باشد و این باشگاه آماده است تا با دریافت پیشنهاد به مبلغ مد نظرش با جدایی و موافقت کند اما حاضر نیست این بازیکن را با مبلغ کمتر از ۱۲۰ میلیون یورو به فروش برساند.

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم