Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@11:36:06 GMT

قیمت عمده فروشی ۵۲ میوه و صیفی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۸۳۸

قیمت عمده فروشی ۵۲ میوه و صیفی اعلام شد

قیمت عمده فروشی ۵۲ میوه و صیفی اعلام شد که در میان آنها لوبیا سبز ۱۳ هزار تومانی گران ترین سبزی و هندوانه با هزار و ۵۰۰ تومان ارزان ترین محصولی است که در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به فروش می رسد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، قیمت عمده فروشی ۵۲ میوه و صیفی اعلام شد که در میان  میوه ها و صیفی جات، هر کیلوگرم هندوانه با هزار و۵۰۰ تومان ارزانترین و توت فرنگی کرج با قیمت ۲۴ هزار تومان گران ترین هستند؛ در میان سبزی نیز انواع کاهو  با قیمت هزار تومان ارزان ترین و لوبیا سبز، کلم قرمز و کلم بروکلی با ترتیب با ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۳ هزار تومان و ۱۲ هزار تومان گران ترین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر کیلوگرم پیاز نیز در بخش عمده فروشی کاهش یافته است و به قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار تومان به فروش می رسد، قیمت سبزی جور نیز ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و سبزی خوردن ۲ هزا و ۵۰۰ تا ۴هزار تومان است. 

قیمت عمده فروشی گوجه اما ۳ هزار و ۵ تومان تا ۶ هزار تومان است ، سیب زمینی کهنه ۲ هزار تومان تا ۳ هزا و ۵۰۰ تومان و سیب زمینی تازه ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 لیست قیمت عمده فروشی ۵۲ میوه و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به شرح زیر است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازار میوه عمده فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748250

دیگر خبرها

  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج