Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@01:11:34 GMT

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم بر شاهین کرمان غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۹۷۳

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم بر شاهین کرمان غلبه کرد

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بانوان شهرداری بم شامگاه یکشنبه در حالی که باید پس از 56 روز تعطیلی در لیگ برتر بانوان به دلیل بازی ‌های انتخابی المپیک و زیر 19 سال آسیا مقابل خلیج فارس شیراز قرار می‌ گرفت، با حاضر نشدن حریف خود در میدان مسابقه، به سه امتیاز بی دردسر دست یافت و به جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور استحکام بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان مرضیه جعفری با این حال از فرصت استراحت استفاده کرده و با سفر به کرمان در بازی دوستانه مقابل بانوان شاهین این شهر به پیروزی دست یافتند.
در این مسابقه که از ساعت 20 شبانگاه گذشته در ورزشگاه کارگران کرمان برگزار شد، 2 تیم در سه زمان 30 دقیقه‌ ای، هر کدام به هر نوعی محک خوردند که در پایان شهرداری بم 6 گل وارد دروازه حریف هم استانی خود کرد.
تیم بانوان شاهین کرمان با وجود جوان بودن بازیکنان و تازه تاسیس بودن، با هدایت هاله عرب نمایش قابل قبولی را ارائه دادند تا تحسین همگان را به همراه داشته باشد.
نکته جالب توجه در این بازی حضور بیش از 500 نفر در ورزشگاه بود که به هر حال ظرفیت اجتماعی قابل توجهی را به نمایش در آورد.
رئیس و نایب رئیس بانوان هیات فوتبال استان و نائب رئیس شورای اسلامی از نزدیک به تماشای این بازی پرداختند، البته این بازی دوستانه بهانه ‌ای بود برای تقدیر از مرضیه جعفری که پیش از شروع بازی انجام شد.
در حاشیه دیدار تدارکاتی 2 تیم بانوان شاهین کرمان و شهرداری بم طی مراسمی از مرضیه جعفری سرمربی پر افتخار تیم شهرداری به پاس قدردانی از زحماتش برای فوتبال استان در سال‌ های اخیر، از سوی باشگاه شاهین و توسط علی قرایی ریاست هیات فوتبال استان و علی بهرامی نایب رئیس شورای شهر کرمان تجلیل به عمل آمد.
مرضیه مومنی نایب رئیس بانوان هیات فوتبال استان و مهدیه رشیدی‌ رنجبر نایب رئیس بانوان هیات فوتبال شهرستان نیز در این مراسم حضور داشتند.
تیم فوتبال شهرداری بم طی سال های گذشته قهرمان بلا منازع لیگ برتر بانوان کشور بوده است و بازیکنان بسیاری در تیم ملی فوتبال بانوان کشور دارد.
3029/7420
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بازی شهرداری فوتبال لیگ برتر لیگ برتر فوتبال کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است

سرمربی بارسا شایعات مربوط به تمایل بلوگرانا برای فروش فرنکی دی یونگ را رد کرد.

طرفداری | ژاوی برای فصل آینده انگیزی بالایی دارد.

تیم‌های بارسلونا و والنسیا فردا در دیداری از هفته سی‌وچهارم لالیگا به مصاف هم می‌روند. بارسا که دیگر شانسی برای قهرمانی لالیگا ندارد، تنها یک هدف بزرگ پیش روی خود می‌بیند و آن نایب قهرمانی در لالیگا است. ژاوی، سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی با بارسلونا در خصوص مسائل مختلفی چون شایعات فروش فرنکی دی یونگ، وضعیت ویتور روکه، روحیه بارسا پس از از دست دادن شانس قهرمانی لالیگا و ... صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

شایعات فروش دی یونگ؟

برای من، دی یونگ بازیکن کلیدی است. هیچ چیز تغییر نکرده، او واقعاً برای من حیاتی است. فرنکی 

بدشانسی آورده و مصدومیت های زیادی داشته، اما سطح او همیشه عالی بوده است. من فرنکی را یک بازیکن کلیدی می دانم.

روحیه تیم؟

رختکن در شرایط خوبی است و بازیکنان مصمم به کسب عنوان دومی در لالیگا هستند. ما باید به این هدف برسیم تا در سوپرجام اسپانیا حاضر شویم. سرشار از قدرت، انرژی و انگیزه هستم. برای آماده‌سازی برای فصل آینده بسیار هیجان‌زده‌ام.

  والنسیا؟

والنسیا حریف سختی است و باراخا، سرمربی آنها، کار فوق العاده ای انجام داده است. آنها با هدایت باراخا به تیمی قدرتمند تبدیل شده اند و بازی مقابل آنها آسان نخواهد بود.

آمادگی تیم؟

ما زمان بیشتری برای تمرین داشتیم و بازیکنان با انگیزه و روحیه ای بالا آماده رویارویی با والنسیا هستند.

بازی مقابل ژیرونا؟

فعلاً بازی مهم فرداست و بعد از آن به ژیرونا فکر خواهیم کرد. آنها رقیبی مستقیم هستند و دو هدف اصلی ما مثل ژیرونا در این فصل، صعود به لیگ قهرمانان و حضور در سوپرجام است.

عملکرد تیم زنان بارسلونا؟

آنها بهترین تیم جهان در فوتبال زنان هستند. ما به آنها افتخار می کنیم و از همین جا به آنها تبریک می گوییم. امیدوارم فینال را ببرند.

وضعیت ویتور روکه؟

در پایان فصل تصمیم خواهیم گرفت که برای هر بازیکن چه چیزی بهتر است. برای روکه، تصمیم‌گیری قاطع کار آسانی نیست. این کار به زمان نیاز دارد و تطبیق پیدا کردن هم زمان‌بر است. روکه به زمان بیشتری برای وفق پیدا کردن و اعتماد به نفس بیشتری نیاز دارد، و من فکر می‌کنم او می‌تواند برای مدت طولانی در بارسلونا بازی کند.

قرارداد سرجی روبرتو؟

می خواهم او قراردادش را تمدید کند و این به او بستگی دارد. او موضع من را می داند و می تواند به ما خیلی کمک کند. امیدوارم او تمدید کند.

پدری؟

پدری برای بازی فردا ۱۰۰٪ آماده است و او را در زمین خواهیم دید.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است