Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@00:02:16 GMT

عزت و سربلندی امروز اسلام مدیون شهداست

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۱۹۸۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، بهرامعلی کشاورزقاسمی رییس بنیاد شهرستان بویین‌زهرا و جمعی دیگر از کارکنان بنیاد با خانواده شهید مدافع حرم گل‌محمد غلامی دیدار کردند.


در این دیدار، حقایق‌پور ضمن احوالپرسی گفت: شهدای مدافع حرم با حضور در کشورهای اسلامی مانند سوریه شجاعانه مقابل دشمنان ایستادند و با نثار خون خود توانستند از ارزش‌های اسلام حراست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز اسلام مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداست، افزود: شهیدان با گذشتن از جان و مال خود آرامش و امنیت را به ما بخشیدند به همین دلیل قدردان آنها هستیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امروز همه‌ی ما وظیفه داریم که راه شهدا را ادامه دهیم و در احیای آرمان‌ها و اهداف شهیدان تلاش کنیم تا شرمنده آنها نباشیم.


در دیدار یاد شده، حقایق‌پور وضعیت معیشتی خانواده شهید غلامی و وضعیت تحصیلی فرزندان این شهید بزرگوار را مورد بررسی قرار داد.


وی همچنین راهکارهای لازم را جهت رفع مشکلات خانواده شهید غلامی اتخاذ کرد و مقرر شد پیگیری‌های لازم در این راستا صورت گیرد.


گفتنی است: در این دیدار، مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از مقام والای خانواده شهید مدافع حرم گل‌محمد غلامی از شهدای تیپ فاطمیون تجلیل کردند.


1003/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»

دریافت 53 MB کد خبر 6095355

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است