Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@00:24:26 GMT

پایان احداث ساختمان دبیرستان انرژی اتمی قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۲۱۸۸

پایان احداث ساختمان دبیرستان انرژی اتمی قزوین

به گزارش خبرگزاری برنا؛ خیرالله رحمانی روز دوشنبه  گفت: با وجود پایان یافتن احداث ساختمان دبیرستان انرژی اتمی قزوین، بهره برداری و فعالیت آن در گرو رفع اشکال های قانونی است که از سوی دستگاه های نظارتی مطرح شده است.

وی ادامه داد: در انتقال زمین برای ساخت این دبیرستان طی توافقی که بین استاندار سابق و مدیرکل وقت آموزش و پرورش امضاء شد، زمینی برای ساخت این دبیرستان در اختیار سازمان انرژی اتمی قرار گرفت و اکنون نیز احداث ساختمان آن به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر تنها نکته مبهم این است که این زمین به شرکتی با نام انرژی های نوین منتقل شده که هنوز اثبات نشده متعلق به سازمان انرژی اتمی است.

رحمانی ادامه داد: در صورت رفع ابهام دستگاه های نظارتی و محرز شدن اینکه شرکت مورد نظر متعلق به سازمان انرژی اتمی است مقدمات راه اندازی مدرسه نیز فراهم می شود چرا که بر اساس قانون، دستگاه های دولتی می توانند ملکی را به دستگاه دولتی دیگر واگذار کنند.

وی در خصوص فراخوان های ثبت نام در این دبیرستان که در برخی نقاط شهر قزوین نصب شده است نیز افزود: این مدرسه از ابتدا به عنوان مدرسه غیر دولتی احداث شده و تاکنون آموزش و پرورش هیچ فراخوانی برای پذیرش دانش آموز در آن منتشر نکرده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی دبیرستان انرژی اتمی یک افتخار و دستاورد ارزشمند برای قزوین خواهد بود،افزود: آموزش و پرورش استان تمام تلاش خود را جهت استقرار و افتتاح این مدرسه انجام می دهد و رایزنی در این خصوص در حال انجام است.

عملیات احداث دبیرستان انرژی اتمی قزوین به عنوان سومین مدرسه انرژی اتمی کشور 26 اردیبهشت ماه سال 96 با حضور دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری در زمینی به وسعت چهار هزار متر مربع در منطقه پونک قزوین آغاز شد و هم اکنون نیز ساخت آن به پایان رسیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان انرژی رییس جمهوری قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مشترک مدیرکل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،نشست خبری مشترک «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، ظهر سه شنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در اصفهان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری
  • احداث ۲۰۰ مدرسه بزرگ‌مقیاس در کشور
  • ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس در کشور احداث می‌شود
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • نشست خبری مشترک مدیرکل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی (عکس)
  • رایزنی گروسی و اسلامی در اصفهان
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با امیرعبداللهیان
  • گروسی وارد تهران شد