Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:33:53 GMT

برپایی مراسم افطار از بودجه شهرداری مشهد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۲۲۴۳

برپایی مراسم افطار از بودجه شهرداری مشهد ممنوع است

مشهد- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با تصمیم مشترک شهرداری و شورای این شهر برپایی مراسم افطاری از محل بودجه شهرداری مشهد در ماه مبارک رمضان ممنوع است.

محمد رضا حیدری روز دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در ماه مهمانی خدا باید بستر مناسب برای حضور مردم در فضاهای عمومی شهر فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: باید پویشی با رویکرد مشارکت یکایک مردم بر پا شود تا امکان برگزاری مراسم افطاری به ویژه در مناطق کم برخوردار شهر فراهم گردد و هر شهروند میزبان افطاری یک خانواده نیازمند شود.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای ایجاد انسجام و همراهی در شهر است و می توان با راه اندازی این پویش، فضای صمیمت و انسجام را افزایش داد.
حیدری در ادامه بر نگاه مطالبه گرانه مردم در مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: طی روزهای گذشته سعی شد بندهایی از حقوق شهروندی در سطح شهر و در فضای مجازی در دسترس عموم قرار گیرد تا مطالبه گری شهروندان برای رسیدن به حقوقشان افزایش یابد.
وی با اشاره به پیش رو بودن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ادامه داد: صلیب سرخ و هلال احمر بزرگترین شبکه بشردوستانه در جهان است و جمعیت هلال احمر در ایران با سابقه ای 100 ساله همواره نقش بی بدیل در بحرانها دارد.
1922/7505

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مراسم افطار بودجه شهرداري مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است