Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@18:48:13 GMT

پل دوآب لرستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۲۳۹۴

پل دوآب لرستان افتتاح شد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، پل فلزی روستای دوآب ویسیان با حضور عباس شرفی مدیراین اداره کل افتتاح و تردد مردم در آن برقرار شد.

شرفی در آیین افتتاح این پل به‌طور ویژه از خدمات راهداران استان‌های معین در آخرین روز کاری آنها در استان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اتمام ماموریت تعدادی از استان‌های معین در لرستان، نیروهای این استان‌ها که از ابتدای سیل برای خدمت‌رسانی به مردم استان آمده بودند، به محل خدمت خود بازمی‌گردند.

در سیل دوازدهم فروردین ۹۸ راه تعداد زیادی از روستاهای استان تخریب و مسدود شد که با تلاش شبانه‌روزی راهداران لرستان و ۱۹ استان معین، راه دسترسی به اکثر آنها برقرار شد.

برای روستاهای حاشیه رودخانه کشکان نیز که به علت تخریب پل مسدود شده بودند پل‌های فلزی تهیه و وارد استان گردید که تاکنون پل‌های دوآب و زیودار به بهره‌برداری رسیده است و مابقی نیز به‌زودی افتتاح خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده روابط عمومی سیل استان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید

سعید معین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار مبارزه علیه آفت سن در مزارع گندم انجام شده است. از مجموع سطح مبارزه ۶۰ هزارهکتار علیه پوره و مابقی سن مادر صورت گرفته است‌.

معین ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات افزود: با توجه به شیوع آفت سن در مناطق معتدل و سردسیر به کشاورزان توصیه می شود که با مشورت کارشناسان حفظ نباتات اقدام به مبارزه کنند. 

به گفته او، با توجه به شرایط بارش باران و دمای سرد و گرم که روی عملیات مبارزه اثر می‌گذارد، از این رو در تلاش هستیم که ۵۰ درصد مبارزه در سن مادر و قبل از تبدیل شدن به پوره انجام شود.

معین بیان اینکه تاکنون خسارتی به مزارع از حیث آفت سن گندم وارد نشده است، گفت: کشاورزان طی ۲ هفته باقی مانده با انجام سم پاشی به موقع به گونه ای عمل کنند که تبدیل آفت سن گندم به پوره به حداقل برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند (فیلم)
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر