Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@03:56:05 GMT

سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر کرج راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۲۵۱۶

سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر کرج راه اندازی شد

البرز- عباس زارع گفت: تحقق مدیریت شهری شیشه ای یکی از اهداف دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج بوده که با رونمایی از سامانه مصوبات یک گام مهم برای تحقق این هدف برداشته ایم.

عباس زارع رییس شورای شهر کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: برای نخستین بار در راستای شفاف سازی اطلاع رسانی، مدیریت شهری شیشه ای و برای ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه از مصوبات شورا، تسریع در ارجاع و اقدام مصوبات و پیگیری هوشمندانه و با همکاری سازمان فناوری  اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج لینک سامانه مصوبات شورای اسلامی شهر کرج به صورت آنلاین بر روی سایت شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضاء و کمیسیون‌ها می‌توانند برای انجام وظایف نظارتی خود به سهولت به مصوبات بر اساس موضوع دسترسی پیدا کنند و همچنین مردم به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند دسترسی لازم نسبت به رویت مصوبات شورا داشته باشند.

این مسئول در ادامه از بارگذاری دستورکارها، مصوبات، دستور جلسات، تذکرات و نطق های پیش از دستور در سامانه مذکور خبر داد وگفت: شورای اسلامی شهر کرج از ابتدا شفاف سازی و شفافیت را در دستور کار خود قرار داده بود که در این زمینه طی ۲۱ ماه گذشته تنها دو جلسه غیرعلنی برگزار شد و مصوبات آنها نیز غیرمالی بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: طی این مدت و با تمهیدات اندیشیده شده شهروندان از طریق فضای مجازی قادر به استماع و مشاهده روند مذاکرات جلسات صحن علنی و کمیسیونهای تخصصی بوده اند و این نشانگر شفافیت نمایندگان مردم و تمایل به افشای اطلاعات و باور به محرم بودن مردم در تمام مسائل است.

به گفته زارع، از این پس شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شورای اسلامی شهر کرج www.shorakaraj.ir تمامی مصوبات را به صورت کامل و طبقه بندی مشاهده کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز شورای شهر کرج مصوبات شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب ایتوندی عصر سه شنبه در اولین جلسه شورای ترافیک در سال جاری به بررسی مصوبات جلسات پیشین پرداخت و اظهار کرد: این مصوبات با توجه به اینکه در ایمن سازی راه‌ها و معابر، کاهش تعداد تصادفات، حذف نقاط حادثه خیز و همچنین جلوگیری از وارد آمدن خسارات مادی و معنوی به مردم موثر هستند لازم الاجرا است.

وی خطاب به مسئولین ذیربط در هرسین، افزود: مصوبات شورای ترافیک این شهرستان را حتماً در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی کنید.

فرماندار هرسین تاکید کرد: ایمن سازی مسیرهای تخریب شده در اثر بارندگی‌های اخیر، رنگ آمیزی جداول، نوسازی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، ترمیم سرعت کاه‌های تخریب شده به‌ویژه در مسیرهای بزرگراهی محور بیستون باید در اسرع وقت انجام شود.

ایتوندی ادامه داد: همچنین جمع آوری و ساماندهی متکدیان در شهرستان هرسین با محوریت اقدامات پلیس در دستور کار قرار بگیرد.

وی خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه راه شد و گفت: شناسایی و اتخاذ پیش بینی‌های لازم در راستای ساماندهی مسیرهای حادثه خیز و نقاط دارای روشنایی کم به منظور اجرا مورد تصویب قرار گرفته است.

ایتوندی تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی، همه خودروهای سنگین اعم از لودر، بولدوزر و سایر خودروهایی از این دسته که در پمپ بنزین ابتدای شهر پارک می‌شوند بعلت خطر آفرین بودن می‌بایست توسط مراجع قانونی جمع آوری شوند.

گفتنی است، در این جلسه نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌ها اصلی شهر هرسین و ورودی شهر، آخرین وضعیت ترافیکی شهر بیستون و درخواست‌های ارسالی شهروندان دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 6093576

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست