Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:13:08 GMT

حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۷۲۵۹۵

حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان شد

حسین توکلی قهرمان وزنه‌بردار المپیک 2000 سیدنی، رسما سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان شد.

به گزارش ایسنا، بابک محمدی رئیس انجمن وزنه برداری معلولان با تأیید این خبر افزود: در اردوی اول تیم ملی وزنه برداری از دکتر علی اصغر رواسی، حسین توکلی، علی محمودی و احمد ملاحسینی به عنوان مربیان تیم ملی دعوت کردیم تا در پایان اردو بتوانیم از بین این نفرات یک نفر را به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان انتخاب کنیم که متأسفانه علی اصغر رواسی با وجود این که از او برای حضور در اردو دعوت به عمل آورده بودیم، در اردو حضور پیدا نکرد و به انجمن و فدراسیون نیز برای غیبتش در اردو هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای را تا به امروز ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین در دومین اردو حسین توکلی سرمربیگری تیم را برعهده خواهد داشت و علی محمودی و احمد ملاحسینی به عنوان مربیان تیم ملی در کنار او خواهند بود و هدایت تیم را در مسابقات جهانی قزاقستان بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۷۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طب سنتی چه راهکار‌هایی برای افراد دارای معلولیت دارد؟ (فیلم) معلولان یک سال تلاش کردند، اما چقدر نتیجه گرفتند؟ سال ۱۴۰۳ را با چه مشکلاتی شروع می‌کنند؟ (فیلم) کسی صدای معلولان را در ایران می‌شنود؟ نه مجلسی‌ها و نه مردم، حتی خبرهای معلولان هم دیده نمی‌شود؛ (فیلم)

دیگر خبرها

  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان